مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

بازگشایی مجدد مدارس سیل زده جاسک در اولویت است

هرمزگان(پانا)- به دنبال بروز سیل کم سابقه در شهرستان جاسک، برخی مدارس این شهرستان دچار آسیب دیدگی فراوانی شده اند که تلاش برای بازگشایی مجددآنها در اولویت کاری قرار دارد. مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان این خبر را اعلام کرده است.

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مجدد مدارس سیل زده جاسک در اولویت است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی ضمن بازدید از برخی مدارس آسیب دیده چند روز اخیر شهرستان جاسک، گفت: مدارس زیادی در شهرستان جاسک به علت طغیان رودخانه و جاری شدن سیل دچار خسارت شده اند.

او عنوان کرد: رسیدگی و بررسی شرایط موجود مدارس جاسک و برآورد خسارت وارد شده به مدارس جهت گزارش به دستگاههای ذی ربط از عمده اهداف این بازدید دو روزه از مناطق سیل زده این شهرستان است.

دادی زاده ادامه داد: بررسی راهکارهای موجود جهت بازگشایی سریعتر مدارس سیل زده و سرکشی و بازدید میدانی از تمام مدارس سیل زده همزمان با بازگشایی راهها از دیگر برنامه های پیش روست.

این مسئول اضافه کرد: پوشاک، کتاب و نوشت افزار و همچنین وسایل آموزشی برخی مدارس در سیل از بین رفته است که با برنامه ریزی و کمک از ارگانهای مختلف به دنبال مرتفع شدن آن هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار