حضور مردم در مراسم تشییع سردار شهید‌حاج‌قاسم‌سلیمانی ثابت کرد به مقدسات و آرمانهای نظام پایبند هستند

کلات(پانا)-اولین جلسه هماهنگی بزرگداشت چهل‌و‌یکمین‌فجر‌شکوهمند‌اسلامی با حضورمدیر آموزش و پرورش کلات ، معاونین و کارشناسان اداری در محل سالن جلسات این مدیریت برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۰۴۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور مردم در مراسم تشییع سردار   شهید‌حاج‌قاسم‌سلیمانی  ثابت کرد  به مقدسات و آرمانهای نظام پایبند هستند

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات در ابتدای جلسه ، دهه فجر امسال را متفاوت تر از سنوات گذشته عنوان کرد و گفت: چهل و یکمین فجر شکوهمند انقلاب را در صورتی گرامی میداریم که کشور ،رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است و اتفاقات مهمی در این چند روز اخیر افتاده است که باعث تغییر و نگرش های جدیدی در بین آحاد مردم شده است.

وی در ادامه ضمن تشریح اتفاقات و تحولاتی که اخیراً در منطقه و کشور افتاده است گفت : حضور مردم در مراسم تشییع سردار سپهبد#شهید‌حاج‌قاسم‌سلیمانی ثابت نمودند که آنها پایبند به مقدسات و آرمانهای نظام هستند.

وی در ادامه بیان کرد: برگزاری مراسمات متناسب با پیروزی انقلاب امسال باید متفاوت از سنوات گذشته بوده و محتوای جدید و اثر گذاری داشته باشد و به نحوی برنامه ریزی شود که مردم و دانش آموزان پررنگ تر از قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یابند.

پروانه در پایان اظهار کرد: با توجه به اینکه در گام دوم انقلاب قرار داریم ، گاها بعضی از دانش آموزان با بسیاری از مقوله ها آشنایی ندارند . دشمن‌شناسی را در راس برنامه های این دهه قرار دهید و آرمانهای انقلاب را به آنها بشناسانید ، و بر همین مبنا اقدامات و خدمات صورت گرفته درطول چهل و یک سالی که این نظام در کشور انجام داده است را برای جامعه دانش آموزان تبیین کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار