معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اسلامشهر:

در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز،نهادینه کردن مبحث اشتغال‌زایی درجامعه امری کلیدی و استراتژیک است

اسلامشهر(پانا) - نمایشگاه فرهنگی،هنری مبارزه با قاچاق کالا با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه ،مشاور امور بانوان فرمانداری،رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی،نمایندگان ادارات و ارگانها و اصحاب رسانه در عمارت مجد شهرستان اسلامشهر افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز،نهادینه کردن مبحث اشتغال‌زایی درجامعه امری کلیدی و استراتژیک است

در این برنامه مصطفی زینت بخش معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداراسلامشهردر سخنانی با گرامیداشت شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی و ادای احترام به جان باختگان سانحه هوایی اظهار کرد:شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه با فتح خاکریزها یک قدم درمبارزه با دشمن جلوتر حرکت می‌کردو به عنوان سرباز ولایت در خدمت نظام بود.

او در ادامه افزود: اکنون مانیز می بایست با آگاهی وشناخت کامل از امورو بدون درنظر گرفتن وابستگی به گروه و جناح خاص در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خاکریزیک قدم جلوتر حرکت کنیم و به امر ترویج فرهنگ اشتغالزایی در این دوره که تعبیر رهبری جنگ اقتصادی است ،بپردازیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار اسلامشهر تصریح کرد:در شرایط امنیت کنونی کشور برگزاری نمایشگاه قاچاق کالا و ارز مهم است ،لیکن نهادینه کردن مبحث اشتغالزایی در جامعه امری کلیدی و استراتژیک است.

زینت بخش به شرایط اقتصادی شهرستان اسلامشهر هم اشاره نمود و تأکید کرد: سامانه رصد اشتغال استان از وضعیت خوب شهرستان خبر می دهد و افزود،من مسئول باید با توجه به درک و فهم بالای مردم در خدمت آنان باشم و راه‌های صادرات را برای تولید کنندگان تسهیل کنم.

در نخستین نمایشگاه فرهنگی ،هنری مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان اسلامشهر ادارات و ارگانهای ،امور بانوان فرمانداری ،مراکز فنی و حرفه ای،فرماندهی نیروی انتظامی،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،کمیته امداد امام خمینی(ره)،مرکزنخبگان داراوسارا،اداره آموزش و پرورش ،دانشگاه آزاد اسلامی،اتاق اصناف،اداره صمت وشبکه بهداشت و درمان با برپایی غرفه حضور دارند.

خبرنگار:ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار