فوت یک نفر در سیل استان هرمزگان

تهران (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از امدادرسانی به یک هزار و ۳۱۳ هموطن متاثر از سیل و آبگرفتگی در استان هرمزگان در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
فوت یک نفر در سیل استان هرمزگان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مختار سلحشوری با اشاره به جزئیات امدادرسانی به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی در ۷۲ ساعت گذشته در استان هرمزگان، گفت: هموطنان در ۱۱ شهرستان بشاگرد، بندرلنگه، بندرعباس، پارسیان، جاسک، حاجی آباد، خمیر، رودان، سیریک، قشم و میناب متاثر از سیل و آبگرفتگی بوده‌اند و ۲۵۰ امدادگر و نجاتگر در قالب ۵۰ تیم عملیاتی در حال امدادرسانی به هموطنان هستند.

وی با اشاره به امدادرسانی به هموطنان در ۲۹ شهر و روستا افزود: در این مدت به یک هزار و ۳۱۳ نفر از هموطنان امدادرسانی و ۹۲ نفر اسکان اضطراری داده شدند. ۱۲۸ واحد مسکونی هم از آب تخلیه شد و متاسفانه یک نفر در سیل بشاگرد جان باخت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان درباره توزیع اقلام امدادی و غذایی میان متاثران از سیل و آبگرفتگی در این استان، تاکید کرد: ۱۸ دستگاه چادر، ۳۷۰ تخته پتو، ۱۲۲ تخته موکت، یک هزار و ۱۴۴ کیلوگرم نایلون و ۵۱ بسته غذایی میان متاثران توزیع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار