پخش «عمارت شیشه ای» در سالروز کشف حجاب به دست رضاخان

تهران (پانا) - در سالروز کشف حجاب به دست رضاخان ، نمایش «عمارت شیشه ای» از رادیو نمایش پخش می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۳۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پخش «عمارت شیشه ای» در سالروز کشف حجاب به دست رضاخان

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، داستان «عمارت شیشه ای» به زمان رضاشاه برمی گردد. زمانی که رضاخان فرمان کشف حجاب را صادر کرد و جامعه دچار تغییر شد.

در خلاصه داستان این نمایش که سهیلا خدادادی آن را نوشته آمده است : آمیرز یحیی و سه دخترش ماه پاره،شوکت و فروغ الزمان همراه خانواده هایشان در عمارتی بزرگ زندگی می کنند، اقبال،داماد میرزا یحیی که نظمیه چی است به میرزا خبر می دهد که رضا شاه حکم به کشف حجاب داده و به دنبال آن وقایعی رخ می دهد که موجب کینه و فاصله بین اعضای خانواده می شود.

در«عمارت شیشه ای» شمسی فضل اللهی، مهین نثری،فریدون اسماعیلی،احمد گنجی،رویا فلاحی، فریبا متخصص، نورالدین جوادیان، اکبر مولایی ، محمد رضاعلی، نسرین زارع، زیبا معماری،امین بختیاری، سینا نیکوکار، قربان نجفی،شهریار حمزیان وعباس شادروان به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش با بازی و کارگردانی سعیده فرضی، افکتوری محمدرضا قبادی فر، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری محمدرضا محتشمی و تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده تا بیستم دی ماه ساعت 1:30 بامداد از رادیو نمایش بر روی موج اف ام ردیف صد و هفت و نیم مگاهرتز پخش می شود و تکرار آن ساعت 16 است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار