ربوشه: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش ورشکستگی ندارد

تهران (پانا) - سعید ربوشه معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور در منطقه 12 با همکاران حوزه ابتدایی منطقه12 دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ربوشه: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش ورشکستگی ندارد

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه12تهران، سعید ربوشه معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور در منطقه 12 با همکاران حوزه ابتدایی منطقه دیدار و گفتگو کرد.

ربوشه در این دیدار ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: هرجامعه‌ای در آموزش‌وپرورش سرمایه‌گذاری کند، هرگز ورشکسته نخواهد شد کودکان و نوجوانان منابع عظیم سرمایه و با ارزش‌ترین ذخایر یک جامعه هستند و هرقدر برای حفظ این منابع کوشش شود، جامعه در آینده ثروتمندتر و سعادتمندتر می‌شود.

ربوشه افزود: کودکی نخستین و مهم‌ترین دوره زندگی آدمی است. از آن‌جا که در این دوره ساختار شخصیتی و رفتاری انسان بنیان گذاشته می‌شود، مهمترین دوره ی تحصیلى در تمام نظام‌هاى آموزش و پرورش جهان، دوره ی ابتدایى است؛ زیرا شکل‌گیرى شخصیت و رشد همه جانبه فرد در این دوره، بیشتر انجام مى‌گیرد و دوره ی ابتدایی، در رشد مفاهیم و معانى امورى که کودک در زندگى روزمره با آنها مواجه است، نقش مهمى برعهده دارد. این دوره تداوم ‌بخش تکوین‌‌شناختی، زیستى و اجتماعى کودک - که در خانواده پى‌ریزى شده است.

شایان ذکر است در این دیدار سید کمال حسینی, معاون آموزش ابتدایی منطقه در کنار دیگر اعضای حوزه ابتدایی گزارشی از عملکرد این معاونت به سمع و نظر سعید ربوشه رساندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار