استاندار یزد:

سازمان دانش‌آموزی از نیروهای متدین، انقلابی و دغدغه‌مند تشکیل شده است

ضرب‌العجل یک ماهه استاندار برای تعمیر و تجهیز سازمان دانش‌آموزی استان یزد

یزد ( پانا) - استاندار یزد گفت: سازمان دانش‌آموزی از نیروهای متدین، انقلابی، دغدغه‌مند و تاثیرگذار فرهنگی تشکیل شده است.

کد مطلب: ۱۴۷۴۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی از نیروهای متدین، انقلابی و دغدغه‌مند تشکیل شده است

مهران فاطمی، استاندار یزد و دیگر معاونین وی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی در محل سازمان دانش‌آموزی استان حاضر شد و پس از بازدید از محل سازمان در جلسه با اعضای سازمان دانش‌آموزی استان یزد ضمن تجلیل از فعالیت آن‌ها گفت: کار شما بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است. خوشبختانه اینجا از نیروهای متدین، انقلابی دغدغه مند و تاثیرگذار در زمینه فرهنگی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری اردو افزود: مسیر زندگی یک دانش‌آموز در بسیاری از مواقع با یک راهنمایی و رفتار مناسب از سوی مربی یا شرکت در یک اردوی دانش‌آموزی تغییر کرده است. این اردوها فرصت مناسبی را برای برقراری ارتباط با دانش‌آموزان فراهم می‌کند.

استاندار یزد، فعالیت‌‌های اقتصادی سازمان دانش‌آموزی یزد را اقدامی نوآورانه و ارزشمند توصیف کرد و گفت: علی‌رغم وظیفه مسئولان در حمایت مالی از این سازمان، برنامه‌ریزی در راستای قطع وابستگی در دستور کار این سازمان قرار گیرد.

فاطمی با اشاره با حضور فعال دانش‌آموزان در برنامه‌های متنوع سازمان دانش‌آموزی یزد، بیان کرد: معدل فکری و تراز اندیشه‌ای دانش‌آموزان امروز، نشان‌دهنده وضعیت 20 سال آینده ایران خواهد بود. هزینه‌کرد در آموزش و پرورش به معنای سرمایه‌گذاری است و زمانی آموزش و پرورش به اوج خود می‌رسد که تنها درگیر برنامه‌ریزی فعالیت‌های نوآورانه و تحولی باشد. 

استاندار یزد در این بازدید با اشاره به وضعیت محل سازمان دانش‌آموزی به دستگاه‌های مربوطه، ضرب‌العجل یک‌ماهه برای تعمیر و بازسازی محل سازمان دانش‌آموزی داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار