پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید‌ کردستان در پی شهادت رئیس‌‌جمهوری‌ و همراهان ایشان

کردستان (پانا) - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌کردستان در پیامی شهادت غرورآفرین خدمتگزار راستین انقلاب‌اسلامی، رئیس‌جمهور مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۶۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید‌ کردستان در پی شهادت رئیس‌‌جمهوری‌ و همراهان ایشان

متن این پیام به شرح زیر است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

عروج ملکوتی رئیس‌جمهور شهید حضرت آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در راه خدمت به اسلام محرومین و میهن اسلامی عزیز مصداق جهاد مخلصانه‌ای است که او را مزدی جز شهادت نشاید.

او و دولتمردان جهادی‌اش در عمر کوتاه خدمت به محرومین، احیاگر خدمتگزاری بی‌منت در عصر خویش شدند. عالم پاکدامن و پاک دستی که خستگی را در جهاد شبانه روزی به زانو درآورد و در تبعیت از ولایت و ادامه راه شهیدان، سرآمد دوران شد.

حضور مستمر در بین مردم و بدون مانع و خدمت بی‌منت متواضعانه احیای فضیلت‌هایی بود که فقط در قامت دولت‌های در تراز انقلاب و حکومت اهل بیت علیه السلام دیده شد.

او را به یقین می‌توان ادامه شهیدان بهشتی، رجایی، باهنر و حاج قاسم عزیز دانست و پرواز عارفانه او و وزیر خارجه مجاهدش در عرصه مقاومت (دکتر شهید‌امیر حسین عبداللهیان) و عالم عارف و نماینده ولی فقیه شهید آیت‌الله آل هاشم امام جمعه مردمی و صاحب نفس را تکامل مکتب سلیمانی باید دید.

تعالی و شهادت این همسنگران ایثار را به محضر امام عصر ارواحنافداه و مقام معظم رهبری مدظله العالی و امت همیشه در صحنه ایران و مردم عزیز کردستان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان روح پاک ائمه هدی علیم اسلام و این شهیدان سرافراز مسئلت می‌نمایم ما را در راه پرافتخار آنان راست قامت نگه دارد.

علیرضا شهسواری

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان» 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار