یورش بوکسورهای ایران به رینگ رقابت‌های گزینشی المپیک

تهران (پانا) - ملی‌پوشان بوکس قرار است از سوم خرداد برای کسب سهمیه المپیک وارد رینگ بانکوک تایلند شوند و در این مسیر باید با بوکسور‌های سایر کشور‌ها به رقابت بپردازند.

کد مطلب: ۱۴۷۴۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
یورش بوکسورهای ایران به رینگ رقابت‌های گزینشی المپیک

طبق اعلام IOC در رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک که در بانکوک برگزار می‌شود، ۲۸ سهمیه المپیک در بخش مردان توزیع خواهد شد.

در وزن ۵۱ کیلوگرم ۴ سهمیه، وزن ۵۷ کیلوگرم ۳ سهمیه، وزن ۶۳.۵ کیلوگرم ۵ سهمیه، وزن ۷۱ کیلوگرم ۵ سهمیه، وزن ۸۰ کیلوگرم ۳ سهمیه، وزن ۹۲ کیلوگرم ۴ سهمیه و وزن +۹۲ کیلوگرم ۴ سهمیه به بوکسور‌ها اختصاص داده شده است.

با توجه به اینکه در هر وزن نفرات برتر قاره‌ای سهمیه المپیک کسب کرده و در رقابت‌های گزینشی دور نخست که در ایتالیا برگزار شد هم سایر نفرات خوب باقی مانده بلیت پاریس را رزرو کردند، می‌توان از همین حالا امیدوارم بود ملی‌پوشان بوکس کار چندان سختی برای کسب سهمیه المپیک نداشته باشند.

البته کار آنطور هم که به نظر می‌رسد ساده نیست، اما شرایط در دو وزن واقعاً ایده‌آل است. علی حبیبی‌نژاد در ۶۳.۵ کیلوگرم و کسری طهماسبی در ۷۱ حتی اگر به نیمه نهایی هم نرسند باز هم شانس کسب سهمیه دارند، چون در وزن آن‌ها ۵ نفر سهمیه می‌گیرند.

با توجه به جمع‌بندی کادرفنی تیم ملی بوکس و نظر «فونتانا» سرمربی کوبایی این تیم، قرار است تیم ملی بوکس با این ۷ بوکسور به رقابت‌های تایلند اعزام شود.

وزن ۵۱ کیلوگرم: مهدی پرویزی

وزن ۵۷ کیلوگرم: دانیال شه‌بخش

وزن ۶۳.۵ کیلوگرم:علی حبیبی‌نژاد

وزن ۷۱ کیلوگرم: کسری طهماسبی

وزن ۸۰ کیلوگرم: میثم قشلاقی

وزن ۹۲ کیلوگرم: علی فتحی

وزن به اضافه ۹۲ کیلوگرم: روزبه صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار