قاسمی نامزد بخش اصلی جشنواره پژواک مطرح کرد؛

زندگی یک غسال سوژه مستند رادیویی شد

تهران (پانا) - سوژه مستند «نشان شریف» که در بخش اصلی جشنواره پژواک در حوزه سرمایه های اجتماعی نامزد شده، روایتگر زندگی یک غسال است که نشان هنری اش را از او می گیرند.

کد مطلب: ۱۴۷۳۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
 زندگی یک غسال سوژه مستند رادیویی شد
به گزارش ستاد خبری سومین دوره جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک، نیلوفر قاسمی از رادیو صبا در بخش اصلی با مستند«نشان شریف» نامزد شده است. وی  درباره داستان مستندش گفت: مستند نشان شریف، داستان زندگی آهنگسازی به نام استاد شریف زاده است که به دلیل شغلش که غسال بوده، نشان هنری اش را از او می گیرند.
 
وی افزود: مسلما هر جشنواره ای که در رادیو برگزار می شود؛ برنامه ریزی دقیقی دارد و برای بهبود کیفیت برنامه های رادیویی و جذب هرچه بیشتر مخاطب به صدای رسانه ملی است. مستند می تواند بخش جالب توجهی برای تحقق این امر باشد که تا چند سال گذشته کمتر به آن بها داده شده و جشنواره پژواک توانست این قالب برنامه سازی را هم برای برنامه ساز و هم مخاطب پررنگ تر کند.
 
نامزد سومین دوره از جشنواره پژواک عنوان کرد: مستند سازی برای هر تهیه کننده ای دشواری های خودش را دارد. تهیه کننده این حوزه باید زمان کافی برای انتخاب سوژه جذاب، پرداخت سوژه، جمع آوری اطلاعات و تجهیزات لازم  داشته باشد. ضمن اینکه خط روایی داستان باید برای مخاطب جذاب باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار