معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست خبری با خبرنگاران:

۱۰۵۸ صندوق الکترونیکی در شهرستان ری، فرایند رأی‌گیری را انجام دادند

شهرری یک (پانا) - معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از انجام فرآیند رای‌گیری دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط ۱۰۵۸ صندوق الکترونیکی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد

مهدی باب‌الحوائجی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: دور دوم انتخابات مجلس در روز ۲۱ اردیبهشت در سطح شهرستان ری که جزو حوزه انتخابیه تهران است برای اولین بار به شکل تمام‌الکترونیکی برگزار شد.

وی در رابطه با آمادگی صندوق‌های الکترونیکی اذعان کرد: در این دوره از انتخابات ۳۱۸ شعبه و ۱۰۵۸ صندوق الکترونیکی در تمام بخش‌های شهرستان ری آماده اخذ رأی بودند که از این تعداد ۲۹۳ صندوق ثابت و ۲۵ صندوق سیار برقرار بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: در بخش مرکزی ۱۹۲ صندوق ثابت و ۸ شعبه سیار و در بخش کهریزک ۴۶ صندوق ثابت و ۸ صندوق سیار و در بخش فشافویه ۱۶ صندوق ثابت و ۵ صندوق سیار و در بخش خاوران ۲۴ صندوق ثابت و ۲ صندوق سیار و در بخش قلعه‌نو ۱۵ صندوق ثابت و ۲ صندوق سیار تعبیه شده بود. 

باب‌الحوائجی در رابطه با عواملی همچون قطعی برق در حوزه‌های رای‌گیری تصریح کرد: برای پیش‌آمد هر اتفاقی مثل قطعی برق یا موارد دیگر، فرآیند الکترونیکی انتخابات، متوقف نشده و تعرفه‌های رأی تهیه شده بود تا به روش قدیمی انتخابات را ادامه دهیم.

خبرنگار : سیدایلیا سیدمحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار