مخبر در جمع خبرنگاران:

اساس نظام مردم پایه، برگزاری انتخابات است

در هیچ بحرانی انتخابات در جمهوری اسلامی حتی برای یک ساعت به تعویق نیافتاده است

تهران (پانا) - معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه اساس نظام مردم پایه، برگزاری انتخابات است، گفت نظام اسلامی یک نظام مردم پایه است و اساس آن بر مردم استوار است و اساس این مردم سالاری همین انتخابات است.

کد مطلب: ۱۴۷۳۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اساس نظام مردم پایه، برگزاری انتخابات است

محمد مخبر با حضور در سالن همایش‌های وزارت کشور در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: نمی‌توان در چنین محفلی از قضایا و فجایع غزه ذکری نشود. وضعیت امروز غزه نشان‌دهنده سبوعیت رژیم صهیونیستی است. با توسل به روح حضرت معصومه ان‌شالله به زودی شاهد از بین رفتن رژیم اشغالگر خواهیم بود.

وی افزود: نظام اسلامی یک نظام مردم پایه است و اساس آن بر مردم استوار است و اساس این مردم سالاری همین انتخابات است.

معاون اول رئیس جمهوری بیان کرد: در هیچ بحرانی انتخابات در جمهوری اسلامی حتی برای یک ساعت به تعویق نیافتاده است. امیدواریم مردم عزیز ما مانند دوره گذشته از این فرصت استفاده کنند.

وی ضمن قدردانی از وزیر محترم کشور، شورای نگهبان و ناظرین بر انتخابات، گفت: تقریبا در تمام انتخابات‌ها من به شکلی دخیل بوده‌ام. از افتخارات دولت مردمی آیت الله رئیسی برگزاری الکترونیک انتخابات مجلس بود. حقیقتاً یک انتخابات افتخار آمیز با سلامت و امنیت کامل برگزار شد.امیدواریم امروز نیز مردم در سلامت و امنیت رأی خود را بدهند و مجلس که عصاره مردم است، فعالیت خود را آغاز کند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار