معلم وظیفه‌شناس کلاتی، کلاس درس را در منزل دانش‌آموز حادثه‌دیده برگزار کرد

کلات (پانا) - محمدکاظم کاظمیان، معلم وظیفه‌شناس کلاتی وقتی فهمید دانش‌آموزش آسیب دیده، کلاس درس را در منزل وی برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
معلم وظیفه‌شناس کلاتی، کلاس درس را در منزل دانش‌آموز حادثه‌دیده برگزار کرد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کلات؛ معلم و دوستان سهیل خزائی (دانش‌آموزی که بر اثر حادثه‌ای از ناحیه دست دچار آسیب شده و مدتی در خانه بستری است) طی اقدامی نوع‌دوستانه، یک روز درسی‌شان را در کنار همکلاسی خود گذراندند و معنای دوباره  به عشق و دوستی بخشیدند.

عقیل ارجمند، کارشناس آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کلات، ایجاد نشاط و شادابی، تقویت روحیه، یاری رساندن و کمک درسی به این دانش‌آموز حادثه‌دیده را از اهداف این اقدام انسان‌دوستانه مسئولان مدرسه ابتدایی شهید غلامی روستای مرزی قلیچ‌آباد دانست.

وی افزود: دانش‌آموزان پایه سوم و چهار ابتدایی در این برنامه با همراهی معلمشان (محمدکاظم کاظمیان خاکستر) در منزل سهیل خزائی حضور یافته و بر اساس برنامه هفتگی به فراگیری درس پرداخته و معلم  کلاس ضمن تدریس، گواهینامه یادگیری ضرب پایه سوم را به دانش‌آموز حادثه‌دیده اهدا کرد.

کارشناس آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان کلات ضمن تشکر از این اقدام نوع‌دوستانه از زحمات همه معلمانی که در راستای اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین در کف مدرسه تلاش می‌کنند و‌ همواره در گرفتاری‌ها و مشکلات در کنار دانش‌آموزان هستند، تقدیر کرد.

تک‌تک دانش‌آموزان در این دیدار، نامه‌ای برای دوست خود، سهیل خزائی نوشته بودند که مایه شادی دانش‌آموز شد.

خبرنگار : علی سعادتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار