پیام تسلیت خانه مطبوعات خراسان جنوبی در پی شهادت رئیس‌جمهور

بیرجند (پانا) - اعضای خانه مطبوعات استان خراسان جنوبی در پی به شهادت رسیدن رئیس‌جمهور ‌و هیات همراه پیام تسلیتی صادر کردند.

کد مطلب: ۱۴۷۶۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت خانه مطبوعات خراسان جنوبی  در پی شهادت رئیس‌جمهور

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم رب الشهداء والصدیقین

حروف خود داغدارتر از آن‌اند که بتوانند کلمات را به تسلیت، شمار کنند. هر کلمه‌ای که شکل دهند خود حسینیه‌ای خواهد شد نشسته به ماتم. ماتمِ رئیس‌جمهوری که "خادم همه جمهور" بود. کلمات سوگوارند مثل همه ملت نجیب و مهربان ایران. آیه‌ای باید خواند که شرح حقیقت و آرامش بخش دل باشد؛" مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا؛ در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.‌

قلم‌ها سوگوارند مثل همه جوانمردان قلندر که رسم فتوت به جا می‌آورند. سوگوار مردانی که به شرح این آیه زیست کردند و به عهد الهی لبیک گفتند. خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان جنوبی، به نیابت از قبیله قلم، شهادت خادم الرضا، آیت الله دکتر رئیسی، رئیس‌جمهور پرتلاش و مجاهد و نماینده معزز خراسان جنوبی در مجلس خبرگان، آیت الله آل هاشم، امام جمعه مردمی تبریز، آقای دکتر امیر عبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی و هیئت همراه را صمیمانه تسلیت می‌‌گوید.

قطعا خون پاک این شهدای خدمت، جانی تازه به فرایند خدمتگزاری خواهد داد. این تجربه تاریخی ملت ایران است که جای شهید هرگز خالی نمی‌ماند. تحقق وعده خداوند بر پر کردن جای شهید به لطف خویش را آزموده‌ایم. اینک هم باور داریم راه شهدا با اقتدار افزونتر ادامه خواهد یافت. خانه مطبوعات و رسانه‌های استان این غم جان‌سوز به ساحت مقدس ولی عصر(عج) و رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای و ملت شهیدپرور ایران تسلیت می‌گوید. ما و همه هم‌قلمان‌مان با روح شهدا تجدید عهد می‌کنیم با همتی مضاعف در جبهه جهاد تبیین، مرزبان حقیقت باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار