پیام تسلیت معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در پی شهادت رئیس‌جمهور

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، طی پیامی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۶۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در پی شهادت رئیس‌جمهور

متن پیام سید‌احمد موسوی به این شرح است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

سَلَامٌ عَلَىٰ إِبْرَاهِیمَ کَذَٰلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِین

درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش مى‏‌دهیم، در حقیقت او از بندگان باایمان ما بود.

حادثه دلخراش سقوط هلی‌کوپتر و شهادت ناباورانه رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر عمیق ملت شهیدپرور ایران شد. امروز سرتاسر ایران اسلامی در سوگ بزرگ مردی است که در طول ۳ سال از خدمت خود در کسوت ریاست جمهوری ایران نه از تشر دشمنان و نه از پوزخند مدعیان هراسید. مردی که شبانه‌روز در میدان خدمت، حاضر شد و برای خدمت به مردم از پای ننشست.

نظام جمهوری اسلامی ایران از بدو تشکیل خود، حوادث بسیار سخت و اندوهگینی را پشت سر گذاشته است و از تمام آن‌ها به برکت وجود آرامش‌بخش رهبر عظیم‌‌الشان انقلاب به سلامت، عبور کرده است و همانگونه که پیوند عمیق میان امام و ملت ایران در دهه‌های اول انقلاب توانست کشور را بیمه کند، امروز نیز تدابیر فرزانه‌گونه رهبر انقلاب و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد.

سید شهیدان اهل خدمت در طول بندگی خدا هیچ هدفی غیر از خدمت به مردم و عزت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سر نداشت و تا آخرین لحظه عمر بابرکتش، تبعیت محض خود از خط ولایت را بارها به نمایش گذاشت. به‌گونه‌ای که توصیه همیشگی ایشان به اعضای کابینه دولت انقلابی، خدمت، خدمت و خدمت به مردم بود.

این شهیدان عزیز با مجاهدت‌های خود، بارقه‌ای از امید و خدمت را در دل مردم زنده کرده بودند و جلوه‌ای از مسئولین تراز جمهوری اسلامی را به منصه ظهور و ثبوت رساندند. بی‌گمان مشی مردمی رئیس‌جمهور محبوب مردم در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار خواهد‌ شد.

اینجانب با نهایتِ تأثر و تأسف، شهادت عروج‌گونه آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان، دکتر امیرعبداللهیان، وزیر انقلابی امور خارجه و آیت‌الله آل هاشم، امام جمعه مردم تبریز، دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و تنی چند از همراهان را به پیشگاه امام زمان(عج)، رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی)، بازماندگان آن مرحومان، خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و ملت بزرگ ایران تسلیت عرض کرده و برای عزیزان از دست رفته آرزوی علو درجات دارم.

خبرنگار : عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار