معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با حضور بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز اصفهانی

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان اصفهان با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان منتخب در روزهای در شهرستان نجف‌آباد به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۴۷۴۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با حضور بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز اصفهانی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛ مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان اصفهان با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان منتخب در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه (۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه) در شهرستان نجف‌آباد به پایان رسید.

مهدی نم‌نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز، فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی در بین دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به سطح بالای مسابقات امسال افزود: شاهد رشد چشمگیر دانش‌آموزان در زمینه‌های قرآنی و دینی بودیم که نشان‌دهنده تلاش و پشتکار معلمان، مربیان و خانواده‌ها در این زمینه است.

نم‌نبات با بیان اینکه این مسابقات در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شده است، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات، شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی در بین دانش‌آموزان و زمینه‌سازی برای حضور فعال آنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و دینی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نفرات اول هر رشته به مرحله مقدماتی کشوری راه پیدا می‌کنند و در نهایت ۷۰ نفر از نفرات منتخب به مرحله نهایی مسابقات کشوری که در تیرماه و مردادماه در استان‌های خراسان رضوی و مازندران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار