پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر

اصفهان (پانا) -مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر

متن پیام اکبر رحمتی  به شرح ذیل است

آغاز ماه ذی القعده، ولادت با سعادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه «سلام الله علیها» است و به همین مناسبت این روز عزیز را روز دختر نامگذاری کرده‌اند تا فرصتی برای تکریم و احترام به این بانوی بزرگوار و تکریم دختران پاک سرشت و عفیف ایران اسلامی باشد.

ایام دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و با میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) پایان می‌یابد یادآور عزم و اراده بانوان محترم جهان اسلام به ویژه زنان غیور ایران زمین، در حمایت از جایگاه دین و ایفای نقش ماندگار در صیانت از آرمان‌های امام راحل و ارزش‌های انقلاب و شهدا است.

بی شک دختران امروز به عنوان مادران فردا با تاسی از الگوی علم و عفاف، حضرت فاطمه معصومه(س)، نقش بسیار مهمی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری آینده سازان جامعه اسلامی خواهند داشت.

خجسته زادروز بانوی آب و آینه، «حضرت معصومه»(س) مبارک باد اوکه قامت عِلم و حِلمش تا قلّه‌های رفیع، بلندا دارد؛ و دامنه‌ی تقوا و تعبُّدش تا مرزهای عصمت، گُسترده این میلادِ سراسر نور، «روز دختر» و آغاز دهه‌ی کرامت را به همه دختران به ویژه دانش‌آموزان دختر عزیز استان اصفهان تبریک وتهنیت می‌گویم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار