معاون اول قوه قضائیه:

بیشترین توان قوه قضائیه را در حمایت از تولید گذاشته‌ایم

تهران (پانا) - معاون اول قوه قضائیه گفت بیشتر توان خود را در حمایت از تولید گذاشته‌ایم و تصمیم‌هایی که در زمینه‌های اقتصادی گرفته می‌شوند نباید بی‌اثر شوند. چون این تصمیم‌ها بر اساس کار تخصصی و کارشناسی‌شده گرفته شده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۷۴۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
بیشترین توان قوه قضائیه را در حمایت از تولید گذاشته‌ایم

حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، امروز در نشست با فعالان اقتصادی استان کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: ظرفیت‌های بالقوه‌ای در این استان وجود دارد که ممکن است در بسیاری از استان‌های دیگر وجود نداشته باشد. کهگیلویه‌وبویراحمد، ظرفیت‌های بسیاری دارد که هنوز از آن‌ها استفاده نشده و در این زمینه، تکلیف داریم تا از آن‌ها استفاده شود و مردم استان از این ظرفیت‌ها بهره ببرند.

وی اظهار کرد: نباید بشنویم که در استان کهگیلویه‌وبویراحمد، کسانی هستند که جلوی فعالیت اقتصادی را می‌گیرند. چراکه سرمایه‌گذار هرگز نباید دغدغه ناامنی داشته باشد. این‌ها از وظایف ماست و بخشی از حمایت ما نیز به همین معنی است.

خلیلی به نتایج برگزاری این جلسات اشاره و بیان کرد: برگزاری این جلسات می‌تواند برای حل موانع و مشکلات اقتصادی استان‌ها بسیار موثر باشند. چراکه مشکلات سرمایه‌گذاران که اینجا مطرح می‌شود در جلسات کلان کشوری می‌تواند بسیار مفید باشد.

وی ادامه داد: دغدغه تمام قوا این است که مشکلات و گره‌ها را در زمینه‌های تولیدی حل کنیم اما نباید فضا را ناامید جلوه دهیم هرچند مشکلات و موانعی در مسیر طرح‌های اقتصادی وجود دارند اما نباید دستاوردهایی که در زمینه‌های اقتصادی داریم را نادیده بگیریم.

معاون اول قوه قضائیه افزود: مقام معظم رهبری در سفرشان به کهگیلویه‌وبویراحمد این دغدغه مهم را داشتند که این استان باید محرومیت‌زدایی شود و در طول مدتی که ایشان به استان کهگیلویه‌وبویراحمد سفر کرده‌اند تاکنون شاهد تغییرات زیادی در این استان هستیم اما باید قدم‌های بزرگ‌تری در این مسیر برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار