رقابت بیش از 16 هزار داوطلب کنکور در حوزه‌های امتحانی استان قم

قم (پانا) - ١۶ هزار و ۵۵٣ داوطلب کنکور از استان قم در پنج حوزه امتحانی دانشگاهی طی روزهای 14 و 15 تیر به رقابت می‌پردازند.

کد مطلب: ۱۳۸۳۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رقابت بیش از 16 هزار داوطلب کنکور در حوزه‌های امتحانی استان قم

رقابت کنکور سراسری در استان قم، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری ١۴ و ١۵ تیرماه در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجی خواهد بود.

در استان قم، در گروه آزمایشی ریاضی از مجموع ٢ هزار و ١٨۴ داوطلب، ۶٩٩ نفر خانم و یک‌هزار ۴٨۵ نفر آقا، در گروه آزمایشی تجربی از مجموع هفت‌هزار و ۲۵ داوطلب، چهار هزار و ۵٨٠ نفر خانم و ٢ هزار و ۴۴۵ نفر آقا، در گروه آزمایشی انسانی از مجموع پنج هزار و ٢٣١ داوطلب، سه‌ هزار و ٢٠٣ نفر خانم و ۲ هزار و ٢٨ نفر آقا هستند.

همچنین در گروه آزمایشی هنر از مجموع ٨١۵ داوطلب، ۵٨٠ نفر خانم و ٢٣۵ نفر آقا و در نهایت در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی از مجموع یک‌هزار و ٢٩٨ داوطلب، ٩٠۵ نفر خانم و ٣٩٣ نفر آقا در آزمون شرکت کردند.

علاوه بر دانشگاه قم، دانشگاه‌های مفید، آزاد اسلامی، شهاب دانش و فنی و حرفه‌ای نیز در گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی در استان قم به عنوان حوزه امتحانی در آزمون سراسری تیرماه سال ۱۴۰۲، تعیین شده‌اند.

بر اساس این گزارش، گروه ریاضی فیزیک و علوم انسانی صبح چهارشنبه ١۴ تیرماه، گروه آزمایشی هنر عصر چهارشنبه ١۴ تیرماه، گروه آزمایشی علوم تجربی صبح پنجشنبه ١۵ تیرماه و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی عصر پنجشنبه ١۵ تیرماه برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار