معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش:

بیش از ۲ میلیون دانش آموز در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند

یزد(پانا)- معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش از ۲ میلیون دانش آموز دور دوم متوسطه دخترانه و پسرانه در امتحانات نهایی کشور شرکت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۷۷۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۲ میلیون دانش آموز در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند

به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، قاسم احمدی لاشکی در جمع مسئولان آموزش و پرورش استان یزد و بازدید از حوزه امتحانات نهایی گفت: دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم از روز پنجم خردادماه جاری در حوزه‌های مختلف، امتحانات خود را طبق مقررات و برنامه با نظم و بدون مشکلی برگزار می‌کنند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت برگزاری امتحانات نهایی و فراهم شدن همه زمینه‌های لازم با همکاری بخش‌های مختلف در سطح کشور اشاره کرد و افزود: برگزاری این امتحانات یک موضوع مهم ملی است و برای انجام آن تمامی تمهیدات لازم در استان‌ها فراهم شده است.

وی از تلاش مسئولان آموزش و پرورش یزد که با همکاری ادارات و همراهی سایر بخش‌ها برای برگزاری امتحانات اقدام مناسب و قانونی را انجام دادند قدردانی کرد و گفت: در این خصوص مشکلی نیست و همه آماده انجام اجرای آن در کشور هستند.

احمدی در ادامه سخنان خود، یاد و خاطره شهیدان خدمت و رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی را گرامیداشت و گفت: رئیس جمهور شهید آیت الله دکتر رئیسی به خاطر اقدامات مخلصانه، اخلاق مدار و عمل میدانی خود الگویی برای همه مدیران در جامعه اسلامی شد.

وی بیان کرد: شهید رئیسی در مسیر شهید رجایی حرکت و همه وجود خود را وقف خدمت به مردم و جامعه اسلامی کرد و باید همه مدیران برای تداوم راه او و خدمت به جامعه و آحاد مردم از هیچ تلاشی در ابعاد مختلف دریغ نکنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: شهید رئیسی مرد میدان و تلاش بود و توانست بار دیگر سرمایه اجتماعی را بازگرداند و اینکه کشورهای مختلف به خاطر او پیام‌ صادر می‌کنند، خود گویای اخلاص، ایمان و تلاش اوست.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار