نامه دانش‌آموزان اشکذری به وزیر آموزش و پرورش:

او مثل رجایی بهشتی شد

اشکذر (پانا) - دانش‌آموزان اشکذری در نامه ای تحت عنوان " مثل رجایی بهشتی شد" از وزیر آموزش و پرورش درخواست کردند سبک زندگی عالم مجاهد و سیدالشهدای خدمت آیت الله شهید دکتر رئیسی وارد کتاب‌های درسی شود.

کد مطلب: ۱۴۷۷۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
او مثل رجایی بهشتی شد

 متن نامه این جمع دانش آموزی به شرح زیر است:

جناب آقای صحرایی، وزیر محترم و متفکر آموزش و پرورش ضمن عرض سلام و تسلیت شهادت سیدشهیدان خدمت آیت الله شهید دکتر رئیسی و همراهان ایشان، همانطور که می‌دانید ما در برخی از کتاب‌های خود از سیره و سبک زندگی شهیدانی که نمونه های مدیر طراز نظام اسلامی هستند، همچون شهیدان رجایی و باهنر و دکتر بهشتی آشنا شده‌ایم.

این روزها که عبارت " مثل رجایی بهشتی شد" را در مورد شخصیت آیت الله شهید رئیسی ریاست محترم جمهور می بینیم و این جمله را در کنار معرفی این شخصیت در پیام امام خامنه‌ای عزیز برای شهادت این عزیز می گذاریم به نظرمان آمد این نکته را خدمت شما عرض کنیم.

 با توجه به اینکه نسل نوجوان و جوان گام دومی انقلاب اسلامی، سیره عملی این شخصیت شهید را در مقابل خود دیده است چقدر خوب است زندگی این مدیر نظام اسلامی، برای یادگیری تمام دانش آموزان گام دومی انقلاب، در کتب درسی وارد شود.

حقیقتا سبک زندگی ایشان هم در {اشداء علی الکفار} و ایستادگی مقابل مستکبران جهانی و هم در محبت و مهربانی برای محرومین و مستضعفین تجلی {رحماء بینهم} است. ان‌شاالله با درس آموزی از مکتب ایشان که به خادمی مردم افتخار می کرد، مدیرانی در طراز انقلاب اسلامی تربیت شود‌

 
خبرنگار : امیر محمد دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار