کمک 150 میلیونی دانش‌آموزان مدرسه قرآنی مشکات برای آزادی زندانیان

یزد (پانا) - ​دانش‌آموزان مدرسه قرآنی دخترانه مشکات اندیشه اشکذر، مبلغ 150 میلیون تومان جهت مشارکت در آزادی 3 زندانی جرایم غیرعمد به ستاد دیه استان اهدا کردند.

کد مطلب: ۱۴۶۵۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کمک 150 میلیونی دانش‌آموزان مدرسه قرآنی مشکات برای آزادی زندانیان

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ در پی تداوم کمک مدارس استان یزد به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، طی آیینی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، مبلغ 150 میلیون تومان از طرف دانش‌آموزان مدرسه قرآنی دخترانه مشکات اندیشه اشکذر جهت آزادی 3 زندانی جرایم غیرعمد اهدا شد.

فاطمه‌السادات آتشی، مدیر این مدرسه دخترانه گفت: با توجه به پیوستن مدارس استان یزد به پویش آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، تصمیم گرفته شد تا در این مدرسه نیز گلریزانی جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برپا کنیم که به همت دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها و موسسه خیریه فاطمه‌الزهرا(س) تهران، مبلغ 150 میلیون تومان جهت آزادی 3 زندانی جرایم غیرعمد اهدا شد.

حسن عبداللهیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این آیین گفت: یکی از مهمترین اهدافی که در سیستم آموزشی کشور در حال اجرا است، توجه ویژه به اقدامات فرهنگی و تربیتی است که در استان یزد، یکی از زیباترین اقدامات صورت گرفته که شاهد پیوستن بیش از 40 مدرسه به پویش آزادی زندانیان جرایم غیرعمد هستیم که دانش‌آموزان در سنین کم، بخشش و گذشت را مشق می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار