مدیر کل آموزش و پرورش گلستان

کارگاه آموزشی تامین معلمان با مهارت های چندگانه آغاز شد

گرگان (پانا) - کارگاه آموزشی تامین مدرس معلمان با مهارت های چندگانه با حضور مدرسین آموزش و پرورش استثنایی 10 استان کشور در باشگاه فرهنگیان آغاز شد.

کد مطلب: ۸۴۴۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی تامین معلمان با مهارت های چندگانه آغاز شد

احسان گوهری راد، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در این کارگاه گفت: یکی از ضرورت های آموزش و پرورش استفاده از نیروهای متخصص در رشته هایی است که فرد شاغل در آن حتما باید از مهارت و تخصص لازم برخوردار باشد و این نیاز در آموزش و پرورش استثنایی بیشتر احساس می شود.

وی ادامه داد: تنوع نیاز ها در بین «دانش آموزان با نیازهای ویژه» این ضرورت را ایجاد می کند که معلمین شاغل در این حوزه که از خدوم ترین و صبور ترین معلمان هستند از تخصص متنوع برخوردار باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: در گذشته در بعضی از شهرستان ها معلم متخصص و آشنا با نیاز های دانش آموزان استثنایی وجود نداشت و والدین مجبور بودند فرزند خود را به شهرستان های دیگر منتقل نمایند ولی خوشبختانه با اجرای چنین کارگاه هایی دامنه تخصص معلمان گسترش یافته و سبب خواهد شد تا مشکلات خانواده کمتر شود.

گوهری راد در ادامه ضمن آرزوی اوقات سرشار از شادی و توام با خاطره خوش برای شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی گفت: بنده اعتقاد دارم که معلمین آموزش و پرورش استثنایی ما از زحمت کش ترین، خدوم ترین و صبور ترین معلمان استان بوده و اداره آموزش و پورش استثنایی نیز یکی از با برنامه ترین و کارا ترین ادارات ماست که جا دارد از زحمات همکاران این حوزه سپاسگزاری نماییم.

عباس خانعلی رئیس اداره استثنایی آموزش و پرورش استان گلستان ضمن خیرمقدم گویی به شرکت کنندگان گفت: این کارگاه بعه منظور تقویت همکاران حوزه استثنایی و تربیت مدرس در حوزه های مختلف است و امیدواریم که اثر بخشی این دوره نتیجه مثبت برای «دانش آموزان با نیازهای ویژه» داشته باشد.

عزیزی مدرس کشوری در این دوره نیز اظهار داشت: هدف این است که آموزگاران با حوزه های مختلف استثنایی آشنا و با طی وسیعی از از دانش آموزان نیازهای ویژه بتولنند کار کنند. وی افزود: این کارگاه 160 ساعت و در قالب 4 کارگاه آموزشی در استان گلستان برگزار می شود که شرکت کنندگان در آن از 10 استان هستند که هر استان 4 نفر در آن شرکت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار