معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گلستان

استعداد پروری و کشف استعداد از مهم ترین اهداف جشنواره جابر بن حیان است

گرگان(پانا)-در هشتمین دوره جشنواره پروژه های علمی دانش آموزی (جابربن حیان ) در استان گلستان که به میزبانی شهرستان بندرترکمن برگزار گردید گفت:استعداد پروری و کشف استعداد از مهم ترین اهداف جشنواره جابر بن حیان است.

کد مطلب: ۸۲۰۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
استعداد پروری و کشف استعداد از مهم ترین اهداف جشنواره جابر بن حیان است

سیده هما عقیلی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گلستان در هشتمین دوره جشنواره پروژه های علمی دانش آموزی (جابربن حیان ) در استان گلستان که به میزبانی شهرستان بندرترکمن برگزار گردید گفت:استعداد پروری و کشف استعداد از مهم ترین اهداف جشنواره جابر بن حیان است.

عقیلی با حضور در جمع داوران جشنواره جابربن حیان، کاربردی کردن محور آموزش های دانش آموزان ، اهمیت به کار گروهی ، ترغیب دانش آموزان به کارهای پژوهشی و تحقیقاتی ، استعداد پروری و کشف استعداد و تخبه پروری را از مهم ترین اهداف این جشنواره برشمرد و از داوران خواست با توجه به تنوع آثار ، نوآوری در فعالیت ها با توجه به موضوعات را مد نظر قرار دهند.

ولی ا... تسلیمی رئیس اداره تکنولوژی و سرگروههای آموزشی استان نیز در این نشست گفت : جشنواره جابربن حیان با پژوهش های علمی ابتدایی فرصت و بستری است که دانش آموزان از طریق روش انجام تحقیق با کوشش فردی یا گروهی درباره یک موضوع خاص به کسب دانش مهارت و نگرش خاص می رسند.

وی افزود : 111 اثر در چهار گروه طبقه بندی ، نمایش ، آزمایش ، طراحی ساخت و همچنین 4 اثر دریافت شده از مناطق عشایری به مرحله استانی راه یافتند.

تسلیمی تصریح کرد: در مجموع 5 اثر (2 اثر از گروه آزمایش ، 2 اثر از گروه طراحی ساخت و یک اثر از دانش آموزان عشایری) به مرحله کشوری راه یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار