اقامه نماز استغاثه به امام زمان (عج) در تجمع مردمی شهر گالیکش

گالیکش(پانا)_مردم شهرستان گالیکش در تجمعات مردمی با امام‌ زمان‌شان عهدی دوباره بستند و با اقامه نماز استغاثه،به محضر ایشان توسل جستند.

کد مطلب: ۱۷۱۵۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اقامه نماز استغاثه به امام زمان (عج) در تجمع مردمی شهر گالیکش

به گزارش خبرنگار پانا، طبق روال هر هفته و پس از پایان مراسم تجمع خیابانی مردم انقلابی شهرستان گالیکش، نماز استغاثه به محضر حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف با حضور جمعی از مردم مؤمن و ولایت‌مدار این شهرستان برگزار شد.

این آیین معنوی به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین سید ایوب قاضوی اقامه شد و شرکت‌کنندگان با قرائت دعا و نماز استغاثه، ضمن تجدید عهد با امام عصر (عج)، برای تعجیل در فرج آن حضرت، عزت و اقتدار نظام اسلامی، سلامتی رهبر معظم انقلاب و پیروزی جبهه مقاومت دعا کردند.

برگزاری این مراسم، که هر هفته پس از پایان تجمع مردمی در گالیکش انجام می‌شود، جلوه‌ای از ارادت و پایبندی مردم این شهرستان به فرهنگ انتظار، ولایت‌مداری و ارزش‌های دینی و انقلابی است.

خبرنگار : الهه وزیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار