حجت السلام والسملین سید محمد دلبری:

شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی سرباز ولایت بود

کردکوی ( پانا )-امام جمعه شهرستان کردکوی گفت : «شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، سرباز اصلی ولایت بودند ، ایشان الگوی کامل مدیریت جهادی را در سراسر دنیا تعریف کردند و حال در راه خدمت به مردم ولایت عاقبت به خیر شدند.»

کد مطلب: ۱۴۷۶۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
حجم فایل ویدیویی : ۱۱.۸۷M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۲۵ دانلود فایل

حجت السلام والسملین سید محمد دلبری در گفت و گو با خبرنگار پانا،در خصوص خدمت جهادی شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت : «شهید رئیسی همیشه می گفتند  مرخصی برای من معنی ندارد و همین جمله باعث شد که بهعنوان الگوی مدیریت جهادی به کل دنیا مخابره شود. وی از زمانی که مقام ریاست جمهوری کشور را بر عهده گرفت ، لباس خدمت به مردم را هم بر تن کرد و شبانه روز در پی حل مشکلات آنان بود. وقتی به مناطق محروم پا می‌نهاد در بحران ها و گرفتاری ها برای بچه های ایتام و افراد نیازمند خدمتی صادقانه و بی منت انجام می داد»

دلبری افزود : «مصادیق زیادی در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد اما یکی از مهم ترین آنان که نشان از حیات دارد مدیریت جهادی است که شهید ما آن را در جان خود مکتوب کرده بود. سیرتی که در اعمال رئیسی واقع شده همان سیرت انبیا ، اوصیا و ائمه خداست.»

امام جمعه شهرستان در خصوص ارتباط این شهید با دانش آموزان گفت: «دانش آموزان ما باید خوب درس بخوانند و مانند شهید جمهور در اعمالشان جدیت داشته باشند. دانش آموزان می بایست از دوران جوانی و نوجوانی خود بهره کامل را ببرند و اهل حجاب و عفاف ، خواندن قرآن و عمل به دستورات آن باشند. خوب است که مسئولین ما در وزارت آموزش و پرورش ابعاد مختلف از زندگی این شهید بزرگوار را در متون درسی قرار بدهند تا  نسل های بعدی بتوانند از این شهید بزرگوار و شهید رجایی ، حاج قاسم و امام معظم عبرت بگیرند. 

فرزندان و آینده سازان کشور ما باید به گونه‌ایی تربیت شوند که همانند رجایی ها و رئیسی ها به جامعه و جهان اسلامی خدمت کنند.»

وی افزود : «بزرگترین درسی که میتوان از این شهید بزرگوار گرفت ، خدمت به مردم است. انشالله خدا به ما صبری اعطا فرماید که بتوانیم‌ این داغ بزرگ را تحمل کنیم و بتوانیم راه امام و شهدا را در مسیر خدمت به مردم ادامه دهیم.»

نویسنده : Kiyana Sadat Hosseini خبرنگار : کیانا حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار