رئیس شورای دانش آموزی شهرستان مارگون:
شورای مارگون جایگاه دانشآموز را از مخاطب صرف به تصمیمساز آموزشی ارتقا داده است
یاسوج ( پانا ) - رئیس شورای دانش آموزی شهرستان مارگون با اشاره به نگاه تحولمحور سازمان دانشآموزی کشور گفت: شورای مارگون با انسجامبخشی و تشکیل کمیتههای فعال، توانسته است نقش دانشآموزان را در تصمیمگیریهای آموزشی و تربیتی مدارس پررنگتر کند.
حدیث انصاری راد، در نشست حضوری و مجازی شورای دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نگاه تحولمحور سازمان دانشآموزی کشور، گفت: شورای مارگون در مسیر تحقق سند تحول بنیادین آموزشوپرورش، جایگاه دانشآموز را از مخاطب صرف به همراه و تصمیمساز آموزشی ارتقا داده است.
وی از تلاش شورا برای انسجام بخشی، تشکیل کمیتههای فعال و نهادینهسازی مشارکت دانشآموزان در تصمیمگیریهای مدرسه خبر داد.
سپس آرزو آزاده، رئیس شورای دانشآموزی شهرستان لنده، با قدردانی از حمایت مدیران آموزش و پرورش، بر نقش گفتوگوی دانشآموزی و برگزاری جلسات هدفمند برای بررسی مسائل آموزشی و فرهنگی تأکید کرد.وی گفت: هدف ما تربیت نسلی مسئول، آگاه و مؤثر است که خود در مسیر رشدش نقشآفرینی کند.
آرزو فرزاد ، رئیس شورای دانشآموزی منطقه چاروسا، نیز با اشاره به برگزاری انتخابات پرشور و شکلگیری کارگروههای تخصصی، از رشد مشارکت، خلاقیت و احساس مسئولیت در میان دانشآموزان خبر داد و گفت: شورای دانشآموزی چاروسا امروز الگویی موفق از همافزایی و تصمیمسازی جمعی است.
در ادامه، حدیث سبدک، رئیس شورای دانشآموزی دیشموک، با تأکید بر رویکرد مشارکتی شورا، برگزاری کارگاههای مهارت زندگی و برنامههای فرهنگی را از مهمترین دستاوردهای سال گذشته عنوان کرد و گفت: شورای دانشآموزی دیشموک به نهادی الهامبخش و اثرگذار در مدارس منطقه تبدیل شده است.
همچنین پریا انوشا، رئیس شورای دانشآموزی شهرستان باشت، گزارشی از مصوبات جلسات کمیتهی شورای دانشآموزی این شهرستان ارائه داد و از همکاری اعضا با روابط پیشتازان، برگزاری منظم جلسات ماهانه و اجرای برنامههای ایامالله با حضور دانشآموزان خبر داد.
در پایان، زهرا جهانتاب، رئیس شورای دانشآموزی شهرستان چرام، ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای فرهنگی و آموزشی شورا، گفت: تمام مصوبات شورای دانشآموزی چرام با همکاری آموزشوپرورش شهرستان اجرایی شد و هیچ طرحی نیمهتمام نمانده است.
ارسال دیدگاه