مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد:

معلمان در تربیت نیروی انسانی در جامعه نقش کلیدی دارند

یاسوج (پانا) -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت معلمان در تربیت نیروی انسانی در جامعه نقش کلیدی دارند که تکریم آنها وظیفه همگانی است.

کد مطلب: ۱۴۷۰۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
معلمان در تربیت نیروی انسانی در جامعه نقش کلیدی دارند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امین درخشان در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان،  گفت: معلمان در تربیت نیروی انسانی در جامعه نقش کلیدی دارند که تکریم آنان وظیفه‌ای همگانی است.

وی از مکاتبه با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها ومناطق جهت مشارکت در برنامه های تکریم وتجلیل از معلمان خبر داد و افزود: در برنامه استانی نیز بخشی از آیتم های فرهنگی و هنری  را  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشارکت می کند تا لحظات شاد و مفرحی برای معلمان خوب این دیار فراهم نماییم.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد، ضمن  تقدیر و تشکر از پیشگامی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در برنامه های تکریم و تجلیل از معلمان در سطح استان، خاطر نشان کرد: انتظار می رود سایر دستگاه‌ها و نهادها در هفته معلم نیز برنامه هایی در خور شان معلمان که بر گردن همه حق دارند به نحو شایسته ای اجرا نمایند.

محمد جمالی افزود: معلمان از تأثیرگذارترین افراد در زندگی هستند و نقش مؤثری در رشد تربیتی و شخصیتی افراد ایفا می‌کنند که  تکریم منزلت و مرجعیت آنان در جامعه وظیفه ای همگانی است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار