مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

خدمات ماندگار آیت‌الله رئیسی در حوزه آموزش و پرورش در تاریخ کشور ماندگار شد

آموزش و پرورش در دولت سیزدهم اولویت اول کشور است

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش در دولت سیزدهم اولویت اول کشور است، گفت خدمات ماندگار آیت‌الله رئیسی در حوزه آموزش و پرورش در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۷۶۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
خدمات ماندگار آیت‌الله رئیسی در حوزه آموزش و پرورش در تاریخ کشور ماندگار شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ رضا رضایی در حاشیه اجتماع بزرگ مردمی در رثای شهادت رئیس‌جمهور در گلزار شهدای کرمان ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی (سیدالشهدای خدمت) و هیات همراه خاطرنشان کرد: خدمات ماندگار سیدالشهدای خدمت، شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی بر تارک تاریخ این مرزوبوم، ماندگار و صداقت و خلوص نیت آن شهید بزرگوار، چراغ راهی برای خادمان مردم خواهد بود.

وی افزود: سال‌ها مجاهدت و صداقت در راه پیشرفت و عزت جمهوری اسلامی در مسئولیت‌های متعدد قضایی و اجرایی و خدمت در آستان قدس رضوی، مزدی جز شهادت ندارد و این مدال افتخار به فرمایش شهید مقاومت حاج قاسم بر سینه کسی نصب می‌شود که قبل از شهادت مانند شهید زندگی کند.

رضایی اظهار کرد: بی‌شک خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و مخلصانه این مرد بزرگ در یاد و خاطرات ملت ایران حک خواهد شد و تاریخ در برابر فعالیت‌های بی‌وقفه و روحیه جهادی و مردمی این شهید سعید، تمام‌قامت خواهد ایستاد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ایران اسلامی در طول سال‌های پس از انقلاب، عزیزان و بزرگان بسیاری را در مسیر تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های الهی خود از دست داد ولی به فرموده مقام معظم رهبری، سکاندار و دیده‌بان انقلاب اسلامی؛ خللی در ادامه راه نخواهد دید و به مسیر پیشرفت و عزت و آرمان انقلابی خود ادامه خواهد داد.

رضایی از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی، اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، رشد بودجه آموزش و پرورش و اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان به عنوان خدمات ماندگار آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در حوزه نظام تعلیم و تربیت کشور نام برد و افزود: خدمات ماندگار آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در تاریخ آموزش و پرورش ماندگار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار