معاون وزیر و رئیس سازمان سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش؛

شیوه کار جهادی و مردمی از تازه ترین راهبردهای سوادآموزی است

پانا (کرمان) - معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور در گردهمایی مشترک شورای معاونان وزارت و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور گفت: شیوه کار جهادی و مردمی از تازه‌ترین راهبردهای سوادآموزی است.

کد مطلب: ۱۴۶۲۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
شیوه کار جهادی و مردمی از تازه ترین راهبردهای سوادآموزی است

علیرضا عبدی با بیان اینکه رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین مهم‌ترین رویکرد وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم است گفت: اجرایی سازی سند تحول بنیادین شکل‌گیری قرارگاه عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی و اجرای طرح رتبه‌بندی از مهم‌ترین اقدامات آموزش و پرورش در دولت سیزدهم است.

عبدی با بیان اینکه نهضت سوادآموزی پرچمدار عدالت آموزشی در سنین مختلف است گفت: نهضت سوادآموزی در دولت سیزدهم توانست بعد از ۷ سال شورای عالی پشتیبانی سوادآموزی را برگزار نماید.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور با اشاره به اینکه شیوه کار جهادی و مردمی از تازه ترین راهبردهای سوادآموزی است افزود: نباید در جامعه بی‌سواد داشته باشیم و هر کسی که توانایی آموختن سواد را دارد در سنین مختلف باید مورد توجه قرار گیرد که خوشبختانه استان های کشور برای  ریشه کن کردن بی‌سوادی با شتاب بالایی در حال حرکت هستند.

علیرضا عبدی با اشاره به تدوین اساسنامه جدید نهضت سوادآموزی بر اساس برنامه توسعه هفتم گفت: بعد از ابلاغ این اساسنامه اتفاقات موثری در حوزه آموزش غیر رسمی کشور اتفاق خواهد افتاد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار