معاون متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد:

برگزاری مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی

کرمانشاه (پانا) - معاون متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی به مدت سه روز در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۹۲۳۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی

محمدرضا بسامی معاون متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: جشنواره نوجوان خوارزمی برای پنجمین سال متوالی بین دانش‌آموزان متوسطه اول سراسر کشور در چهار مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مرحله آموزشگاهی از اول مهر ماه 97 با شرکت بیش از 70هزار دانش‌آموز استان برگزار شد و از این میان تعداد 530 دانش‌آموز به مرحله استانی راه پیدا کردند و بعد از پایان مرحله استانی، در نهایت 12 نفر به مرحله کشوری راه پیدا خواهندکرد.

وی ضمن اشاره به محورهای برگزاری این جشنواره تصریح کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی در شش محور پژوهش، زبان انگلیسی، فعالیت‌های آزمایشگاهی، بازارچه، زبان و ادبیات فارسی و دست‌سازه‌های دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

بسامی در پایان به بیان اهداف جشنواره خوارزمی پرداخت و ارتقای دانش، مهارت و نگرش دانش‌آموزان، کیفیت بخشی به فرایند یاددهی - یادگیری، فرصت‌آفرینی برای رشد استعدادها و در نهایت تنوع‌بخشی به محیط‌های یادگیری را از اهداف این جشنواره بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار