معاون استانداری کرمانشاه : کشور متعلق به همه مردم است و همه صداها باید شنیده شوند

کرمانشاه (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: کشور متعلق به همه مردم است و همه صدا ها باید شنیده شوند.

کد مطلب: ۸۳۳۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون استانداری کرمانشاه : کشور متعلق به همه مردم است و همه صداها باید شنیده شوند

محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در همایش مداخلات و حمایت های روانی - اجتماعی در مناطق زلزله زده که در مجتمع فرهنگی و آموزشی بهزیستی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: هیچ گاه نباید گمان کرد که دشمنان دایه مهربانتر از مادر می شوند و نباید تجربه تلخ کشورهایی همچون عراق و افغانستان را به فراموشی سپرد.

الهی تبار تاکید براینکه دشمنان درصدد کاهش آستانه تحمل مردم با اعمال تحریم هستند، اظهار داشت: این انسجام ملت است که موجب عبور از فشارها و ترفندهای دشمنان می شود.

وی بر حفظ و دفاع از آرمانهای انقلاب تاکید کرد چرا که با اتکا به سرمایه اجتماعی و حفظ وحدت و ایمان می توان به پیروزی های بزرگ دست یافت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری در ادامه گفت: باید مواظب دسیسه ها و توطئه های دشمنان باشیم و درکنار آن مواظب عملکرد خودمان در داخل کشور باشیم و بدانیم که کشور به همه ملت ایران تعلق دارد و همه صداها باید شنیده شوند

الهی تبار با تاکید براینکه برجام یک فرصت تاریخی برای ایران بود که به دست سیاستمدارهای متدین و شجاع و متخصص کشور با حمایت های مسئولین کشور رقم خورد، گفت: خروج آمریکا از برجام بدعهدی آنان به پیمان های بین المللی بود و دنیا نیز نظارگر بود.

وی افزود: حرکت در مسیر کاهش و رفع مشکلات کنونی در سایه وحدت و همدلی و آگاهی از ترفندهای دشمنان میسر می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره با اقدام های مثبت صورت گرفته در مناطق زلزله زده اظهار داشت: هم اکنون تلاش ها باید در راستای بازگرداندن امید به مناطق زلزله زده و کاهش مشکلات قرار داده شود.

وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته و قابل کنترل مشکل حاد بهداشتی از جمله شیوع سالک در این مناطق فعلا وجود ندارد، ولی باید رصد و مراقبت کرد. اظهار داشت: بزرگ کردن مشکلات در این مناطق دردی را دوا نمی کند و تاکنون علاوه بر جمع آوری انبوه بالایی از زباله ها، نزدیک به 9میلیون متر مربع از مناطق آسیب دیده شده است.

وی با اشاره به جمع آوری سگ های ولگرد بر رسیدگی و ساماندهی وضعیت آب آشامیدنی مناطق زلزله زده نیز تاکید کرد.

الهی تبار در پایان سخنان خود به پیگیری های انجام شده برای بازگشایی مرز خسروی به منظور اشتغالزایی و رونق وضعیت اقتصادی به ویژه برای زلزله زدگان اشاره کرد واظهار امیدواری کرد که در کنار بازگشایی مرز برای تجار با پیگیری های صورت گرفته برای تردد زائران و مسافران نیز این مهم انجام گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار