20 مصدوم در پی حوادث رانندگی امروز استان کردستان

کردستان (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان از وقوع 3 حادثه رانندگی و مصدوم شدن 20 نفر طی24 ساعت گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
20 مصدوم در پی حوادث رانندگی امروز استان کردستان

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان کردستان؛ پیام جلالی از برخورد خودروی سواری تندر ۹۰ و پراید در ۱۸ کیلومتری محور دهگلان به بلبان‌آباد خبر داد و گفت: در پی اعلام حادثه مبنی بر برخورد خودروی سواری تندر ۹۰ و پراید بلافاصله یک تیم امداد و نجات از پایگاه امداد جاده‌ای بلبان‌آباد شهید محمد جعفری به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان افزود: در این حادثه ۷ نفر مصدوم شدند که پس از رهاسازی و اقدامات اولیه، 2 نفر از مصدومان توسط تیم عملیاتی هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

۹ مصدوم در واژگونی خودروی سواری ۴۰۵ در کردستان

جلالی گفت: به دلیل واژگونی خودروی سواری ۴۰۵ در محور ۱۵ کیلومتری سقز به دیواندره جاده روستای ادینان، ۹ نفر مصدوم شدند.

وی بیان کرد: در پی اعلام تلفنی به مرکز Eoc مبنی بر واژگونی ۴۰۵، بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان با اشاره به جزئیات بیشتر این عملیات، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه رخ داد که در کمترین زمان پس از دریافت گزارش، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای صاحب شهرستان سقز با تجهیزات امدادی به محل اعزام شدند.

جلالی ادامه داد: پس از ارزیابی و انجام اقدامات لازم ۳ نفر از مصدومین توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

۴ حادثه دیده در تصادف شاخ‌به‌شاخ محور قروه به دهگلان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کردستان گفت: ساعت ۱۷:۵۰ دقیقه امروز (جمعه 28 اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد 2 خودروی سواری جک و پراید در 10 کیلومتری محور قروه به دهگلان، سه‌راهی آونگان، ۴ نفر حادثه‌دیده بر جای گذاشت.

وی اظهار کرد: با اطلاع تلفنی به مرکز پاسخگویی Eoc، جمعیت هلال‌احمر کردستان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات گنجی شهرستان قروه با خودروی نجات و تجهیزات امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

جلالی افزود: در این حادثه، ۲ نفر از سرنشینان مصدوم شدند که توسط هلال‌احمر، یک نفر رهاسازی شده و یک نفر به صورت سرپایی درمان شده و مصدومان این حادثه توسط نیروهای ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار