پیام مدیر آموزش و پرورش بیجار در پی کسب رتبه برتر این اداره در فعالیت‌های قرآن و عترت

بیجار (پانا) - آموزش و پرورش شهرستان بیجار به عنوان دستگاه اجرایی برتر اقامه نماز معرفی شد و رتبه برتر در اجرای فعالیت‌های حوزه قرآن و عترت را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر آموزش و پرورش بیجار در پی کسب رتبه برتر این اداره در فعالیت‌های قرآن و عترت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار در این راستا پیام تبریک صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«فریضه نماز و اقامه آن در میان دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی علاوه بر آن که موضوعی دینی، آرمانی و اسلامی است، جنبه‌های فرهنگی و فکری و برکات فراوان تربیتی نیز به‌ویژه در میان آینده‌سازان و متربیان دارد.

آنچه که امروز بیش از پیش در میان هیاهو و زرق‌وبرق جهان مادی، فطرت پاک انسان بدان نیازمند است، سیراب شدن از چشمه‌های معارف دینی و اسلامی است که تبلور زیبای آن در به خاک افتادن در برابر معبود و سر بر آستان مقدس ربوبیت ساییدن است و این مهم در فضای تعلیم و تربیت و در نهاد آموزش و پرورش تجلی ویژه‌ای دارد.

اینجانب در تقارن ماه مبارک رمضان و شروع سال نو موفقیت به‌دست‌آمده در خصوص کسب جایگاه نخست آموزش و پرورش شهرستان بیجار به عنوان نهاد برگزیده در اجرای فعالیت‌های قرآن و عترت و اقامه نماز در میان سایر دستگاه‌های اجرایی که حاصل تلاش معاونت محترم پرورشی، کارشناسان حوزه قرآنی، معاونین و مربیان پرورشی، مدیران و عوامل اجرایی و نیروهای طرح امین است را به جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان به‌ویژه حوزه پرورشی و زیرمجموعه آن تبریک می‌گویم.

از خداوند متعال توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران به دین مبین اسلام و مروجان کلام‌الله مجید را مسالت دارم.

سیدمحسن جبارزاده

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیجار»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار