نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال‌وبختیاری:

ساده زیستی، اخلاص و تواضع آیت الله رئیسی زبان‌زد عام و خاص بود

لاران(پانا) - نماینده ولی‌فقیه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان در جمع مردم روستای وانان بر ساده زیستی، اخلاص و تواضع آیت الله رئیسی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ساده زیستی، اخلاص و تواضع آیت الله رئیسی زبان‌زد عام و خاص بود

باقر مختاری، نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همرانش گفت: حضرت شهید آیت الله رئیسی دارای ویژگی‌های برجسته فراوانی بود، ایشان یک خدمت‌گزار دلسوز نه فقط برای ملت ایران، بلکه برای اسلام و مسلمین بود.

مختاری با اشاره به خطبه ۱۸۲ نهج‌البلاغه حضرت علی(ع) اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مهم ایشان اخلاص بود، واقعا کار ایشان برای خدا بود؛ چنانچه ما می‌بینیم که همه دنیا به نوعی غصه‌دار شهادت ایشان هستند و همه کسانی که ایشان را می‌شناختند به نوعی از ایشان به عظمت یاد می‌کنند.

وی افزود: ایشان برای حمایت از اسلام عزیز در مقابل مستکبرین عالم، مردانه ایستادند،سخنرانی‌های ایشان در سازمان ملل هیچ وقت فراموش نمی‌شود؛ صحبت‌هایی که در حمایت از قرآن، اسلام عزیز، مظلومین عالم، مظلومین فلسطین و غزه داشتند، همچنین ایستادگی ایشان در برابر اسرائیل و صهیونیست‌ هرگز فراموش نمی‌شود و از ذهن‌ها نخواهد رفت.

مختاری خاطرنشان کرد: کشورهای مختلف برای شهادت ایشان عزای عمومی اعلام کردند و این نشان میدهد که وی در دل‌ها جا داشته است و نه تنها ملت ایران بلکه همه مردم مظلوم عالم و همه مسلمان‌های دنیا یک خدمت‌گزار صدیق را از دست دادند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان در پایان دلیل محبوبیت شهید جمهور در جهان را از دیدگاه مقام معظم رهبری اخلاص بیان کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نعمتی امام جمعه شهر سورشجان، جمعی از مسئولین منطقه لاران و شورای اسلامی روستای وانان نیز حضور داشتند.

 

خبرنگار : بهاره رییسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار