سایه بی پولی و تحریم بر سر فوتبال؛ قهر غیر رسمی و بدون جنجال مارک ویلموتس از ایران

تهران (پانا) - در حالی که تیم ملی فوتبال ایران باید این روزها آماده دیدار با عراق در انتخابی جام جهانی شود، کسی خبری از سرمربی بلژیکی تیم ملی ندارد و به نظر می‌رسد اگر پول نرسد او به تهران نمی‌آید.

کد مطلب: ۹۶۶۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
سایه بی پولی و تحریم بر سر فوتبال؛ قهر غیر رسمی و بدون جنجال مارک ویلموتس از ایران

اوایل هفته جاری بود که برخی رسانه‌های بلژیکی در اخباری مدعی شده بودند که مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران در صورتی که مشکل مالی‌اش با فدراسیون فوتبال ایران حل نشود قراردادش را فسخ خواهد کرد و به بلژیک برمی‌گردد، خبری که با توجه به پیشینه ویلموتس و اتفاقاتی که این روزها رخ داده است، کمی نگران کننده بود.

پیش از این و در دو مرحله قبلی اردوی تیم ملی، ویلموتس حداقل یک هفته قبل از آغاز اردوی تیم ملی به تهران می‌آمد و هر هفته سعی می‌کرد 2 بازی از لیگ برتر را از نزدیک تماشا کند اما در حالی که لیگ برتر فردا دهمین هفته خود را به پایان می‌رساند و تیم ملی براساس برنامه هفته آینده باید با عراق در انتخابی جام جهانی بازی کند، فعلا خبری از ویلموتس نیست.

امروز در جریان دیدار تیم‌های پیکان و سایپا در ورزشگاه شهدای شهر قدس اظهار نظرهایی مطرح شد که نگرانی‌ها را دربراه ویلموتس بیشتر کرد. ابتدا وحید هاشیمان تنها دستیار ایرانی ویلموتس وقتی با سوال خبرنگاران درباره زمان بازگشت او به ایران روبرو شد، از زمان ورود این سرمربی بلژیکی اظهار بی اطلاعی کرد.

اما زمانی این نگرانی درباره تیم ملی عمیق‌تر شد که محمود شیعی مدیر عامل باشگاه پیکان و البته مهم‌تر عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال روبروی خبرنگاران قرار گرفت و در حالی که از تلاش برای تهیه طلب ویلموتس خبر داد، جمله‌ای را بیان کرد که می‌تواند نگران کننده باشد.

شیعی زمانی که با سوال درباره زمان بازگشت ویلموتس به ایران روبرو شد، گفت: « هنوز معلوم نیست. اگر مشکل مالی حل شود، او به کشور بازمی‌گردد که به احتمال زیاد همین اتفاق رخ می‌دهد، اما هنوز مشخص نیست. » بدین ترتیب لیست جدید تیم ملی هر چند تا فردا شب اعلام خواهد شد اما فعلا خبری از ویلموتس نیست و احتمال اینکه تمرین با هدایت وحید هاشمیان آغاز شود زیاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار