خرید بزرگ بارسلونا برای فصل جدید لو رفت

تهران (پانا) – آنتوان گریژمن که قرار بود فصل گذشته به حضور در اتلتیکو مادرید پایان دهد، حالا به نقطه سال گذشته رسیده و قصد دارد سرانجام مادرید را ترک کند و راهی ایالت کاتالان اسپانیا شود.

کد مطلب: ۹۱۳۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
خرید بزرگ بارسلونا برای فصل جدید لو رفت

سال گذشته بحث جدا شدن گریژمن از اتلتیکو مادرید بسیار جدی شده بود اما سران این تیم مادریدی توانستند او را راضی به ادامه همکاری کنند و در نهایت در حالی که گریژمن با تیم ملی فرانسه برای حضور در جام جهانی راهی روسیه شده بود، قراردادش را تمدید کرد تا پرونده رفتنش به بارسلونا بسته شود.

اما در فاصله یک سال از تمدید قرارداد با اتلتیکو، گریژمن تصمیم جدی خود را برای رفتن از مادرید گرفته است. بنا بر خبری که سایت‌هایی ماننده اسپورت موله، اسپورت انگلیس و 90 دقیقه منتشر کرده‌اند بارسا با گریژمن به توافق نهایی رسیده است و طی روزهای آینده خبر رسمی پیوستنش به بارسلونا اعلام خواهد شد.

این منابع خبری رقم پرداختی بارسلونا برای آزادسازی گریژمن را اعلام نکرده‌اند اما گفته می‌شود در پایان فصل جاری، لوئیز سوارز از بارسلونا جدا خواهد شد و گریژمن جای او را در ترکیب تیم می‌گیرد. همچنین گفته شده این انتقال با نظر مستقیم لیونل مسی بوده و او به مدیران بارسلونا گفته است گریژمن را به ترکیب تیمشان اضافه کنند.

این در حالی است که سران بارسلونا به علت ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا تصمیم به قطع همکاری با ارنستو والورده سرمربی تیم گرفته‌اند و قرار است فصل جدید را با سرمربی جدید آغاز کنند. بدین ترتیب احتمال اینکه گریژمن بدون نظر سرمربی جدید بارسلونا به این تیم اضافه شود زیاد است؛ اتفاقی که بیش از این در رئال مادرید سابقه داشته است و پرز بدون هماهنگی با سرمربی تیم اقدام به جذب ستاره می‌کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار