در گفت‌وگو با پانا

شهرام محمودی: خنده‌دار است اگر بگوییم لیگ برتر والیبال سال آینده برگزار نمی‌شود

یکی از بدترین دوره‌های ۱۵ سال اخیر لیگ برتر را سپری کردیم

تهران (پانا) – بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال خاتم اردکان برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر والیبال ایران در سال آینده را به علت فشردگی برنامه بازی‌های تیم ملی را دور ذهن دانست.

کد مطلب: ۸۹۶۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
شهرام محمودی: خنده‌دار است اگر بگوییم لیگ برتر والیبال سال آینده برگزار نمی‌شود

شهرام محمودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پانا درباره دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال ایران و غیبتش در این مرحله از مسابقات در ترکیب تیم خاتم اردکان گفت: متاسفانه یک مقدار مچ پایم دچار آسیب‌دیدگی شد و نتوانستم در مرحله برگشت پلی‌آف در تیم خاتم اردکان حاضر شوم. فکر می‌کنم بدترین زمان ممکن برای مصدومیت نصیب من شد و باید اسمش را بدشانسی بگذارم. من چندین ماه است که برای تیمم زحمت کشیده بودم و حالا که موقع برداشت بود و باید در مرحله پلی‌آف کنار آنها باشم، نمی‌توانم حضور پیدا کنم.

پشت خط زن تیم خاتم اردکان در مورد برگزاری رقابت‌های پلی‌آف اظهار کرد: به نظرم یکی از مهم‌ترین ضعف‌های لیگ امسال فشردگی مسابقات بود، اینکه چند بار برنامه عوض شد اصلا خوب نیست و تمام مصدومیت‌هایی که بازیکنان را گرفتار کرد به دلیل همین فشردگی رقابت‌ها بود. اگر یک برنامه‌ریزی درست داشتیم شاهد این مسائل نبودیم و این اتفاقات رخ نمی‌داد. وسط فصل گفتند لیگ باید تا پایان سال تمام می‌شود که این تصمیم تیم‌های شهرستانی را دچار مشکل کرد. در هر حال لیگ به آخر خط رسیده است و امیدوارم حداقل سال آینده برنامه‌ریزی بهتری انجام شود.

ملی‌پوش والیبال ایران در واکنش به برخی شایعه‌ها مبنی بر اینکه « ممکن است لیگ برتر والیبال ایران سال آینده برگزار نشود» گفت: مگر چنین چیزی ممکن است؟ حرف خنده‌داری است اگر بگوییم لیگ سال آینده برگزار نمی شود. درست است سال آینده سالی پرترافیک برای تیم ملی والیبال ایران است ولی اگر با برنامه‌ریزی پیش برویم هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. بازی‌های ملی چه ربطی به رقابت‌های لیگ دارد. یک مدیر باید در روزهای سخت کارهای سخت انجام بدهد. من فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد. مگر می‌شود کشوری مثل ایران لیگ والیبال نداشته باشد؟ اگر قرار باشد لیگ برگزار نشود ما هم به خارج از ایران می‌رویم تا این مشکلات را نداشته باشیم.

محمودی در مورد پیش‌بینی‌اش از قهرمان این فصل لیگ برتر والیبال اظهار کرد: به نظرم تا روز آخر پیش‌بینی در مورد قهرمان لیگ والیبال امکان‌پذیر نیست. امسال همه تیم‌ها زورشان یکی است و پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر امکان‌پذیر نیست. چیزی که مشخص شده این است که امسال لیگ برتر امسال لیگ کیفیت فنی ندارد و به هیچ عنوان با لیگ برتری که 10 سال گذشته داشته‌ایم قابل مقایسه نیست.

وی در پایان گفت: من به عنوان کسی که سال‌ها در لیگ برتر والیبال بازی کرده است، به جرات می‌گویم که طی 10، 15 سال گذشته، امسال یکی از بدترین لیگ‌ها را سپری کردیم. امیدوارم در سال آینده حداقل برنامه‌ریزی‌ها بهتر باشد و چند ملی‌پوش را در لیگ برتر نگه دارند یا بازیکنان لژیونر را جذب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار