وزنه‌برداری قهرمانی جهان؛ تاریخ‌سازی سهراب مرادی با هت‌تریک طلایی

تهران (پانا) - در پایان رقابت دسته96 کیلوگرم سهراب مرادی با مجموع 416 کیلوگرم سه مدال طلا گرفت و رکوردشکنی کرد و امیر حقوقی با مجموع374 کیلوگرم در رده دوازدهم ایستاد.

کد مطلب: ۸۶۸۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
وزنه‌برداری قهرمانی جهان؛ تاریخ‌سازی سهراب مرادی با هت‌تریک طلایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، هفتمین روز از مسابقات قهرمانی بزرکسالان 2018 جهان به میزبانی عشق آباد ترکمنستان از ساعت 16 امروز (چهارشنبه16 آبان ماه) با رقابت سهراب مرادی و امیر حقوقی دو ملی پوش وزنه برداری کشورمان و 10 وزنه بردار دیگر در گروه A دسته 96 کیلوگرم پیگیری شد. در پایان این پیکارها سهراب مرادی با مجموع 416 کیلوگرم ضمن کسب سه مدال طلا ، رکورد دار این وزن شد. امیر حقوقی با مجموع374 کیلوگرم در رده دوازدهم ایستاد.

***سهراب مرادی در حرکت یکضرب ابتدا وزنه 181 کیلوگرم را مهار کرد. در دومین حرکت دوضرب نتوانست وزنه 186 کیلوگرم را بالای سر برد تا در سومین حرکت به درستی این وزنه را بالای سر ببرد تا رکورد اوزان جدید را به نام خود به ثبت برساند.وی در حرکت دوضرب وزنه های 223 و 230 کیلوگرم را با موفقیت پشت سر گذاشت و رکورد دسته 96 کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد. در سومین حرکت دوضرب 237 کیلوگرم را مهار نکرد و با مجموع 416 کیلوگرم سه مدال طلا را به دست آورد و هچنین در حرکات یکضرب، دوضرب و مجموع به عنوان رکورد دار دسته 96 کیلوگرم لقب گرفت.

***امیر حقوقی در حرکت یکضرب وزنه های 161 و 167 کیلوگرکرم را مهار کرد و در سومین حرکت یکضرب موفق به مهار وزنه 171 کیلوگرم نشد تا در رده چهاردهم جدول قرار گرفت. در حرکت دوضرب ابتدا وزنه 201 کیلوگرم را بالای سر برد. سپس در مرتبه دوم وزنه 207 کیلوگرم را به ثبت رساند. حقوقی در آخرین حرکت دوضرب موفق به مهار 213 کیلوگرم نشد و در حرکت دوضرب دهم شد و در مجموع با حدنصاب 374 کیلوگرم در رده دوازدهم قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار