سری آ؛ ضربه سر رویایی ایکاردی دربی میلان را به نام اینتر سند زد

تهران (پانا) - هفته نهم سری آ در حالی به پایان رسید که در دربی شهر میلان اینتر در وقت‌ اضافه نیمه دوم توانست به سه امتیاز شیرین برسد.

کد مطلب: ۸۶۴۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
سری آ؛ ضربه سر رویایی ایکاردی دربی میلان را به نام اینتر سند زد

نهمین هفته از سری آ ایتالیا با برگزاری هفت بازی به پایان رسید.

در مهم‌ترین بازی این هفته دو تیم شهر میلان در دربی این شهر در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم با بردهای متوالی وضع خوبی را پیش از این بازی داشتند. دیدار جذاب دو تیم تا دقیقه 90 با تساوی بدون گل دنبال می‌شد اما برتری اینتر در دقایق پایانی به کمک این تیم آمد و ایکاردی با ضربه سری تماشایی در دقیقه 92 دروازه میلان را باز کرد تا اینتر با پیروزی یک بر صفر در دربی به هفتمین برد خود برسد و راهی رده سوم جدول شود.

اما پیش از این بازی و در اولین دیدار از روز دوم هفته نهم جدال تیم‌های ته جدولی فروزینه و امپولی با تساوی پرگل 3 بر 3 تمام شد تا این تقسیم امتیاز کمکی به هیچ یک از تیم‌های برای فرار نکند.

بولونا برای کسب سومین برد متوالی خانگی و فرار از انتهای جدول به مصاف تورینو رفت اما به تساوی 2 بر 2 رسید.

کیه‌وو که با امتیاز یک منفی در انتهای جدول قرار داشت میزبان آتالانتا دیگر تیم بحران‌زده این فصل بود و با ارائه فوتبالی ضعیف تن به شکست 5 بر یک داد.

پارما برای کسب سومین برد متوالی در این فصل و شکستن طلسم شش سال بدون برد بودنش مقابل لاتزیو ناکام ماند و تن به شکست 2 بر صفر داد.

فیورنتینا هم که تمام بازی‌های خانگی این فصلش را برده میزبان کالیاری بود اما با پذیرفتن تساوی یک بر یک نوار موفقیت‌های خانگی‌اش را پاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار