باشگاه استقلال از هوادارانش عذرخواهی کرد

تهران (پانا) - باشگاه استقلال از حضور هوادارانش در دیدار برابر السد قطر قدردانی کرد.

کد مطلب: ۸۴۹۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
باشگاه استقلال از هوادارانش عذرخواهی کرد

به گزارش سایت باشگاه استقلال، تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه با حضور نزدیک به 80 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال السد قطر بود و هواداران با حضور پر رنگ خود یکی از بهترین میزبانی‌های فصل لیگ قهرمانان آسیا را رقم زدند.

هواداران استقلال اما، روز فوق‌العاده‌ای را در ورزشگاه رقم زدند. سفر از کیلومترها دورتر، سپری کردن یک شب پشت درهای ورزشگاه، تهیه بلیت و رقم زدن یک روز آرام در ورزشگاه و تمامی جذابیت بازی که از سوی بازیکنان و کادرفنی تیم قطری نیز به آن اشاره شد برگ برنده‌ای برای همه هوادارانی است که روز دوشنبه خود را برای حمایت از استقلال به ورزشگاه آزادی رساندند.

باشگاه استقلال ضمن عذرخواهی بابت نتیجه مسابقه که مطابق میل هواداران بزرگ و فهیم استقلال نبود، از هوادارانی که خود را برای حمایت از استقلال به ورزشگاه آزادی رساندند و روز فوق‌العاده‌ای را رقم زدند، قدردانی و تشکر می‌کند.

به گزارش تسنیم، تیم استقلال روز گذشته در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. با تصمیم کادر فنی استقلال به دنبال برگزاری این بازی تمرینات آبی‌پوشان دو روز تعطیل خواهد بود و آبی‌پوشان از پنجشنبه تمرینات را پیگیری خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار