پرسپولیس تغییر تاریخ دربی سوپرجام را پذیرفت

تهران (پانا) – عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از برگزاری سوپرجام در تاریخ جدید خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۷۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس تغییر تاریخ دربی سوپرجام را پذیرفت

محمدرضا حاجی بیگی عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره جلسه امروز هیات مدیره این باشگاه با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین اخبار و حواشی این باشگاه توضیح داد.

آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند و وحید امیری

با نماینده وحید امیری جلسه داشتیم و به جمع‌بندی رسیدیم اما برای توافق باید روی آن کار شود. درباره بیرانوند علیرغم پیشنهادهای خوبی که از سایر باشگاه‌ها داشت توافق شد که در پرسپولیس بماند.

احتمال افزایش مالی در قرارداد علیرضا بیرانوند

با توجه به پیشنهادهایی که بیرانوند داشت لازم بود تغییراتی در قرارداد باشد.

وضعیت بدهی‌های باشگاه پرسپولیس

عمده بدهی باشگاه به خصوص خارجی‌ها پرداخت شده، بدهی داخلی هم به توافق رسیده ایم که پرداخت شود. با درایتی که سرپرست باشگاه دارد مشکل خاصی را در آینده نخواهیم داشت. ضمن اینکه مشکلاتی درباره ارز وجود دارد، ما تهدید جدی نمی‌بینم.

وضعیت بدهی باشگاه به علی دایی

با علی دایی هیچ مشکلی نداریم و مذاکراتی انجام شده است و مشکلات برطرف خواهد شد.

رقم بدهی باشگاه به علی دایی

باید پرونده را دید اما حکمی که اعلام شده دو میلیارد تومان هست و به نظرم می‌رسد پرداخت هم داشته‎‌ایم اما رقم دقیق را نمی‌دانم.

خبر استفاده از ارز دولتی توسط باشگاه پرسپولیس

تمام شایعه‌هایی که در این زمینه وجود دارد را تکذیب می‌کنیم و وضعیت طوری است که شرایط تعیین شده توسط دولت را پشت سر می‌گذاریم.

مالیات بازیکن‌ها

متاسفانه ما در گذشته مشکلی داشتیم که سال به سال صورت وضعیت مالی به دارایی منعکس نشده و فکر می کنم هفت الی هشت سال اظهارنامه مالیاتی نداده‌اند.

حمایت ویژه وزیر ورزش از پرسپولیس

در درایت و بی طرف بودن وزیر ورزش رعایت می‌شود، همه زیرمجموعه وزارت هستیم و برخی حرف‌ها کم لطفی است.

نامه اداره مالیات مبنی بر ممنوع الخروج شدن هادی نوروزی و معوقات به خانواده او

خیلی متاسفم از این بحثی که پیش آمده است. وقتی فردی از دست رفت دیگر محلی از ممنوع‌الخروج شدن ندارد. درباره معوقات هم توافقی صورت گرفته و پرداخت خواهد شد.

عدم حضور استقلال در سوپرجام

پرسپولیس از اول اعلام آمادگی کرد که در این بازی حضور داشته باشد. هوادارن انتظار دارند بازی در تاریخ مقرر برگزار شود اما به هر علتی دوستان در باشگاه استقلال این شرایط را مهیا ندیدند. ما هم برای اینکه همراهی کنیم وقتی را تعیین خواهیم کرد که در آن موعد بازی برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار