سرمربی مصر: باید ایران را ببریم و با صدرنشینی صعود کنیم

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی فوتبال مصر درباره دلایل پیروزی تیمش برابر نیوزلند سخن به میان آورد.

کد مطلب: ۱۷۱۲۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی مصر: باید ایران را ببریم و با صدرنشینی صعود کنیم

تیم ملی فوتبال مصر در دیدار برابر نیوزلند با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا با ۴ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار گیرد.

حسام حسن پس از پایان مسابقه گفت: احساسی که دارم، همان احساس مردم مصر است؛ من نیز یکی از همین مردم هستم. ورزشگاه مملو از هواداران مصری بود و احساس می‌کردیم که در ورزشگاه قاهره بازی می‌کنیم.

او در حالی که گریه می‌کرد، ادامه داد: از تمام مردم مصر تشکر می‌کنم که با این پیروزی تاریخی مقابل نیوزیلند خوشحال شدند.

سرمربی مصر در پایان اظهار داشت: راز این پیروزی، نخست لطف خداوند بود، سپس تلاش و به‌کارگیری تمام امکانات و دلایل موفقیت و در نهایت حمایت مردم مصر که به تیم ما ایمان دارند. هم‌چنین از تمامی اعضای کادر فنی و اجرایی ملی تشکر می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار