کونسیسائو: طارمی در این سال‌ها واقعاً عصبی‌ام کرد

تهران (پانا) - سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، اظهارات جالبی را درباره همکاری با مهدی طارمی در این تیم مطرح کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
کونسیسائو: طارمی در این سال‌ها واقعاً عصبی‌ام کرد

پورتو شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی پرتغال روبروی اسپورتینگ به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۱-۲ شکست دهد تا جام قهرمانی را به دست آورد و بهترین وداع ممکن با این تیم برای طارمی هم رقم بخورد.

این بازیکن ایرانی در این دیدار هم مانند چند بازی اخیر در ترکیب اصلی پورتو حضور نداشت اما در ابتدای نیمه دوم به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و موفق شد گل دوم و پیروزی بخش تیمش را در دقیقه ۱۰۰ این بازی از روی پنالتی وارد دروازه حریف کند تا نقش موثری را در قهرمانی آنها ایفا کرده باشد.

کونسیسائو پس از پایان این بازی در پاسخ به سوالی درباره جدایی طارمی از این باشگاه به خبرنگاران گفت: «من بهترین آرزوها را برای او و خانواده‌اش دارم. طارمی در این چند سال واقعا من را عصبی کرد، خصوصا در تمرینات. او سبک بسیار خاص خودش را برای تمرین کردن دارد.

وی ادامه داد: طارمی بازیکنی حرفه‌ای است اما گاهی بیش از حد آرام است. این موضوع واقعا باعث آزار من بود. اما در نهایت توانستم بهترین بازی ممکن را از او بگیرم، حتی در شرایطی که آسان نبود. وقتی متوجه جدایی او و رفتنش به فوتبال ایتالیا شدم می‌دانستم که هواداران از این اتفاق به هیچ وجه خوشحال نخواهند شد.

من همیشه به طارمی باور داشتم. قرارداد نیست که بازیکن یا مربی را به بهترین شرایط می‌رساند، بلکه رفتار و منشی است که دارند. اگر او تا روز آخر مانند دیگر افرادی که در این شرایط بودند تلاش کند، تا روز آخر هم بازی می‌کند. شاید حتی بازیکنی که قراردادی طولانی مدت دارد هم در پایان فصل جدا شود. تا پایان فصل و زمانی که طارمی قرارداد دارد، باید از کیفیت او استفاده می‌کردیم.»

wfhcthcq

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار