جوانی و تجربه دو کفه ترازوی سنگر شمس‌آذر و پرسپولیس

دروازه‌بان جوان شمس آذر را بشناسید

تهران (پانا) - گلر جوان شمس آذر در بازی با پرسپولیس روز سختی را پشت سر خواهد گذاشت.

کد مطلب: ۱۴۷۷۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
جوانی و تجربه دو کفه ترازوی سنگر شمس‌آذر و پرسپولیس

علیرضا جعفرپور گلر جوان ۲۵ اردیبهشت ۱۳۷۹ در تبریز به دنیا آمد. هم‌اکنون گلر این تیم است و محک سختی مقابل طوفان سرخ پرسپولیسی‌ها برای تصاحب جام قهرمانی لیگ بیست و سوم خواهد داشت.

از طرفی هم استقلالی‌ها امید به دستان چسبناک این سنگربان جوان برای حفظ دروازه تیم فوتبال شمس‌آذر دارند تا با توقف پرسپولیس بتوانند با پیروزی احتمالی مقابل گل‌گهر بار دیگر آب و هوای صدر جدول را تنفس کنند.

33mjl4oq

شمس‌آذر عملکرد فوق‌العاده‌ای در طول فصل لیگ برتر داشت و یکی از پدیده‌‌های این فصل فوتبال ایران بود و فردا یکی از مهم‌ترین بازی‌هایش را انجام خواهد داد و می‌تواند فصل خوبش را با درخشش در این مسابقه کامل کند.

جعفرپور در اولین فصل حضورش در لیگ برتر 10 کلین‌شیت انجام داده است. بسته نگه داشته شدن دروازه شمس‌آذر مقابل سپاهان، یکی از نقاط درخشان در کارنامه این سنگربان جوان شمس‌آذر است. این گلر جوان فردا باید از سنگر شمس‌آذر در مقابل چهره تهاجمی پرسپولیس با شلیک شوت‌هایی از سوی توپ‌های پرسپولیسی‌ها مانند اورونوف و آل کثیر دفاع کند.

vq4wk02q

یازدهمین کلین‌شیت در انتظار سنگربان جوان تیم فوتبال شمس‌آذر است. در صورتی که بتواند از سنگر این تیم مقابل سرخ‌پوشان تهرانی به خوبی حراست کند. شانس عبور از محمدرضا اخباری و صعود به رتبه چهارم را هم خواهد داشت. از طرفی هم بازار کلین شیت بین علیرضا بیرانوند با تجربه و این سنگربان جوان شمس‌آذر داغ است.

امثال جعفر پور، آینده سنگر تیم ملی فوتبال کشور را در دست دارند و می‌توانند در آینده‌ای نزدیک پیراهن تیم ملی فوتبال کشور را در میادین بزرگ بر تن کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار