قهرمانی جوانان ایران در مسابقات تنیس روی میز آسیای میانه

تهران (پانا) - دختران و پسران پینگ‌پنگ باز ایران در آخرین دیدار با پیروزی برابر قرقیزستان، قهرمان مسابقات جوانان آسیای میانه شدند.

کد مطلب: ۱۴۷۷۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
قهرمانی جوانان ایران در مسابقات تنیس روی میز آسیای میانه

تیم دختران و پسران جوانان تنیس روی میز ایران با پیروزی ارزشمند ۳ بر صفر در مقابل قرقیزستان ضمن کسب عنوان قهرمانی در منطقه آسیای میانه به رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز صعود کردند.

در روز پایانی مسابقات آسیای میانه که به میزبانی قزاقستان برگزار شد، تیم دختران تنیس روی میز ایران که در روز نخست موفق به شکست قزاقستان شده بود و در روز دوم ازبکستان را از پیش رو برداشته بود و صعود خود به قهرمانی آسیا را قطعی کرده بودند، با پیروزی ۳ بر صفر در برابر قرقیزستان سومین حریف خود موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شدند.

در این دیدار الینا رحیمی، فاطمه یاری و ستایش ایلوخانی با نتیجه مشابه ۳بر صفر به ترتیب برابر رامیدا، جاناییم و اروکه به برتری دست یافتند و پیروزی ایران را رقم زدند.

همچنین تیم پسران کشورمان نیز که در روز نخست موفق به شکست ترکمنستان و در دیگر دیدار قزاقستان را از پیش رو برداشته بودند، در آخرین دیدار خود صبح امروز در برابر قرقیزستان با اقتدار به برتری ۳ بر صفر دست یافتند.

تیم جوانان دختر تنیس روی میز با هدایت نسیم رنجبر و تیم جوانان پسر کشورمان با سرمربیگری میعاد مکیف در این رقابت‌ها حاضر شدند و علی حدادگر مسئولیت سرپرستی تیم ملی را عهده دار بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار