لیگ کانون‌های والیبال پسر کشور تیر 1403 برگزار می‌شود

تهران (پانا) - سازمان لیگ فدراسیون والیبال دستورالعمل حضور در مسابقات لیگ کانون‌های زیر 18 و 20 سال پسر کشور را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
 لیگ کانون‌های والیبال پسر کشور تیر 1403 برگزار می‌شود

با توجه به برگزاری لیگ کانون‌های والیبال پسر کشور(رده سنی زیر 18 سال و زیر 20 سال) سازمان لیگ دستورالعمل حضور در این رقابت‌ها را اعلام کرد.

در متن اطلاعیه سازمان لیگ آمده است: «احتراماً، به اطلاع می‌رساند: با توجه به برگزاری مسابقات لیگ کانون‌های والیبال پسر کشور( رده سنی زیر 20 سال ) از مورخ 10 تیرماه سالجاری و (رده سنی زیر 18 سال) از تاریخ 18 تیر ماه، تیم‌ها جهت حضور در مسابقات مذکور ملزم به اجرای مفاد دستورالعمل  بشرح ذیل هستند:

1. ورود تیمهای زیر 20 سال عصر روز شنبه نهم تیر ماه و ورود تیم‌های زیر 18 سال روز یکشنبه 17 تیر است.

2. تیم‌های معرفی شده از سوی آن استان که متقاضی حضور در لیگ مذکور می‌باشند فرصت دارند نسبت به واریز ورودیه مسابقات به مبلغ دویست میلیون ریال از طریق درگاه بانکی ( به آدرس http://reg.volleyball.ir/admin طبق  یوزر ،  پسورد ارسال شده به نمایندگان تیم‌های حاضر) از روز سه‌شنبه یکم تا ششم تیر ماه اقدام کنند .

* لازم به ذکر است، ورودیه مسابقات الزاماً می بایست از طریق درگاه بانکی به آدرس اعلام شده تا تاریخ تعیین شده واریز گردد در غیر اینصورت مراحل ثبت  قرارداد و صدور ID کارت امکان پذیر نیست ( تاریخ واریز ورودیه تمدید نخواهد شد.)

3. تمامی بازیکنان تیم‌هایی که به عنوان آکادمی در لیگ مذکور حضور خواهند داشت می توانند در لیگ نوجوانان و جوانان برتر و دسته اول سالجاری حضور داشته باشند.

4. ارائه رضایت نامه برای بازیکنان دارای قرارداد با باشگاه ها جهت شرکت در این مسابقات الزامی است.

5. در صورت به حد نصاب نرسیدن تیم ها در گروه‌ها فدراسیون براساس تیم های حاضر نسبت به اصلاح گروه ها اقدام خواهد کرد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت در سامانه ملی فدراسیون والیبال توسط هیأت استان :

– اصل شناسنامه عکسدار، کارت ملی بازیکنان و کادر فنی

– اصل کارت مربیگری

– عکس پرسنلی جدید 4×3  کلیه اعضاء تیم

– ارائه مجوز فعالیت ورزشی از پلیس +10

– ارائه گواهی اشتغال به تحصیل که به تأیید ، مهر و امضاء آموزش و پرورش شهرستان رسیده باشد.( برای بازیکنان زیر 18 سال )

– ارائه رضایت نامه محضری پدر جهت بازیکنان زیر 18 سال الزامی می باشد.

– ارائه کارت  بیمه ورزشی دارای اعتبار

* تذکر: رعایت پروتکل های بهداشتی و موارد  انضباطی توسط کلیه شرکت کنندگان الزامی بوده و مسئولیت آن با سرپرست تیم خواهد بود.

– مهلت ثبت‌نام و بارگذاری مدارک در سامانه ملی والیبال برای رده سنی زیر 20 سال از روز دوشنبه هفت تا 20 تیر ماه است و برای زیر 18 سال هفتم تا 26 تیر ماه در نظر گرفته شده است.»

مرحله مقدماتی این مسابقات در هشت گروه برگزار خواهد شد و 16 تیم برتر به مرحله دوم صعود خواهند کرد. هشت تیم راهی مرحله سوم می‌شوند و مسابقات نیمه نهایی به صورت ضربدری برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار