اظهارات غلامرضا محمدی درباره جام تختی و برنامه آزادکاران جوان

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان پس از پایان چهارمین اردوی شاگردانش درباره برنامه‌های این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اظهارات غلامرضا محمدی درباره جام تختی و برنامه آزادکاران جوان

غلامرضا محمدی،‌ سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان با بیان اینکه هدف اصلی تیمش موفقیت در رده بزرگسالان است، درخصوص حضور در جام تختی اظهار کرد: لیست نفرات تیم جوانان جهت حضور در جام تختی به فدراسیون کشتی اعلام شده است و امیدوارم تعامل و ارتباط خوبی که بین رده‌های سنی مختلف ایجاد شده است بتواند به نفع تیم ملی کشتی بزرگسالان، افتخارآفرینی، کسب موفقیت در مسابقات جهانی و المپیک و در نهایت شادی دل مردم شود.

شاگردان محمدی تمرینات متنوعی از جمله تمرینات بدنسازی، آمادگی جسمانی، مرور فن، تمرین کشتی، تمرینات هوازی و نیمه هوازی و همچنین برنامه‌های تفریحی را در دستور کار داشتند و خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که قرار است اواخر تیرماه سال ۱۴۰۳ در تایلند و مسابقات قهرمانی جهان که ۱۲ تا ۱۸ شهریورماه سال ۱۴۰۳ در اسپانیا برگزار شود، آماده می‌کنند.

طبق برنامه قرار است در  مسابقات جام تختی، ۱۲۰ کشتی‌گیر ایرانی و نمایندگان سه تیم خارجی از جمهوری آذربایجان، ارمنستان و عراق به میدان بروند.

شایان ذکر است طبق اعلام فدراسیون کشتی با توجه به شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان و صحبت‌های اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر برگزار نشدن مسابقات ورزشی در هفته جاری، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی که قرار بود روز‌های ۳ و ۴ خردادماه در زنجان برگزار شود، روز‌های ۱۰ و ۱۱ خردادماه پنج‌شنبه و جمعه هفته آینده برگزار خواهد شد.

همچنین با توجه به همزمانی این مسابقات با رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد در بهشهر، تاریخ برگزاری جام هاشمی‌نژاد متعاقباً اعلام خواهد شد.

اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی که خود را برای حضور موفق در المپیک ۲۰۲۴ پاریس آماده می‌کنند، بدون وقفه برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار