۳۰ میلیارد ریال جایزه برای هفته دوم اسبدوانی گنبدکاووس تعیین شد

تهران (پانا) - سرپرست هیات سوارکاری گنبدکاووس از تعیین مبلغ ۳۰ میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال جایزه نقدی برای مالکان، مربیاو چابکسواران اسب‌های برتر هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره این شهرستان خبر داد .

کد مطلب: ۱۴۶۸۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
۳۰ میلیارد ریال جایزه برای هفته دوم اسبدوانی گنبدکاووس تعیین شد

ذکریا فرامرزی افزود: برای شرکت و رقابت در هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس مالکان ۲۲۸ رأس اسب از سه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» نام‌نویسی کردند.

وی اضافه کرد: روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس از ظهر امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین با رقابت ۸۳ راس اسب در هفت کورس شامل یک دور هزار متری و ۶ دور هزار و ۲۰۰ متری در مجموعه سوارکاری شهرستان باحضور علاقمندان به این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

فرامرزی ادامه داد: کمیته برگزاری این مسابقات برای مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر روز نخست هفته دوم این رخداد ورزشی در مجموع مبلغ ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی پیش بینی کرده است.

سرپرست هیات سوارکاری گنبدکاووس همچنین بیان کرد: روز دوم هفته دوم مسابقات کورس بهاره این شهرستان هم روز جمعه ۳۱ فروردین با رقابت ۷۴ راس اسب در هفت دور شامل چهار هزار متری، ۲ دور هزار و ۲۰۰ متری و یک دور هزار و ۶۰۰ متری برگزار خواهد شد.

به گفته وی، جوایز پیش بینی شده برای مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر روز دوم این مسابقات مبلغ ۱۲ میلیارد و چهار میلیون ریال است.

فرامرزی افزود: روز سوم هفته دوم مسابقات سوارکاری کورس بهاره گنبدکاووس هم روز شنبه هفته آینده اول اردیبهشت با رقابت ۷۱ راس اسب در هفت دور شامل ۲ دور هزار متری و پنج دور هزار و ۲۰۰ متری برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: کمیته برگزاری مسابقات برای مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر روز سوم هفته دوم این رخداد ورزشی مبلغ ۹ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی پیش بینی کرده است.

مسابقات اسبدوانی در شهرستان ۴۰۰ هزار نفری گنبدکاووس که از آن به‌عنوان پایتخت سوارکاری کشور یاد می‌شود، سال‌هاست که در قالب کورس بهاره و پاییزه باحضور جمع زیادی از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

مسابقات سوارکاری در بین مردم گلستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد و این رخداد ورزشی بیش از یک دهه است علاوه بر گنبدکاووس در ۲ شهرستان آق‌قلا و بندرترکمن این استان نیز برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار