فردا؛ تراکتور - سپاهان، ‌حساس‌ترین بازی معوقه لیگ برتر

تهران (پانا) - ­تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتور در یکی از بازی‌های معوقه چهارشنبه ۱۵ فروردین به مصاف هم می‌روند.

کد مطلب: ۱۴۶۵۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
فردا؛ تراکتور  - سپاهان، ‌حساس‌ترین بازی معوقه لیگ برتر

‌تیم فوتبال تراکتور تبریز در دیداری معوقه از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم فوتبال سپاهان اصفهان دیگر مدعی قهرمانی لیگ برتر می‌رود.

این دیدار چهارشنبه ۱۵ فروردین از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تراکتور برگزار می‌شود و فاصله دو تیم در جدول رده بندی باعث حساسیت بالای این بازی شده است.

‌تیم تراکتور تا قبل از این دیدار با ۲۰ بازی و کسب ۳۸ امتیاز پشت سر پرسپولیس در رده سوم قرار دارد و از طرفی تیم فوتبال سپاهان با ۱۹ بازی و ۳۷ امتیاز در رده چهارم است.هر دو تیم بازی بازیکنان نامداری در ترکیب خود استفاده می‌کنند و سرمربیان دو تیم از اسپانیا و پرتغال نقطه قوت آنها محسوب می‌شود.

پاکو خمز در ۵ بازی قبلی فقط یک باخت را تجربه کرده است و ۳ پیروزی و ۱ تساوی در کارنامه وی نوشته شده است. اما مورایس در ۵ بازی گذشته بعد از ۳ باخت متوالی ۲ پیروزی بدست آورد و امیدوار است با پیروزی مقابل تراکتور بتواند روند پیروزی‌های خود را به ۳ برساند و با توجه به یک دیدار دیگر عقب افتاده این تیم بتواند خود را به سرخابی‌های پایتخت برساند و باز هم مدعی قهرمانی شود.

در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم استقلال با ۲۱ بازی و ۴۶ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم پرسپولیس با ۳ امتیاز کمتر نسبت به آبی‌ها و با ۲۱ امتیاز در رده دوم است.

تیم فوتبال تراکتور با ۲۰ بازی و ۳۸ امتیاز در رده سوم و سپاهان با ۱۹ بازی و ۳۷ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند.

در دیگر دیدار از بازی‌های معوقه تیم‌های فوتبال آلومنیوم اراک و هوادار تهران از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در اراک به مدیان می‌روند. در حال حاضر تیم فوتبال آلومینیوم اراک با ۲۸ امتیاز از ۲۰ بازی در رتبه هفتم جدول و تیم فوتبال هوادار با ۲۰ بازی و ۱۹ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار